Als het minareli betreft ook nog een andere krukas. 50snel is daarintegen ook goed trekt met goede afstelling belachelijk hard op.Ik zat dus te denken, wat doet een 70cc. Is het gewoon ik zet een 70cc op mn std scooter en BAM ineens gaat hij veel harder en meer trekkracht. Of moet je ook echt alles veranderen van je scooter?
bestaat dat dan 50cc snel voor een minarelli horizontaal? ik kan alleen maar 70cc vindenAls het minareli betreft ook nog een andere krukas. 50snel is daarintegen ook goed trekt met goede afstelling belachelijk hard op.
Top performance heeft ze Malossi heeft ze zelfs dmp heeft ze.bestaat dat dan 50cc snel voor een minarelli horizontaal? ik kan alleen maar 70cc vinden
Met en dr70 zou ik juist 17.5 carb nemen dan stijg je bijna opHet ligt er aan welke 70 cc , laag, middel of hoogtoerig,
net als bij 50cc eigenlijk.
Als je het eens uit wilt proberen dan zou een DR70 een goede cilinder zijn,
plus een variateur van Naraku en een sito standaardlook uitlaat.
Met die cilinder kan je zelfs de 12 millimeter carb laten zitten.
Deze gaat niet heel veel sneller dan een standaard 50 cc, het gaat meer om het hogere koppel.
Google maar eens naar ´ middeltoerige 70 cc setups ´ en hoogtoerige 70cc setups´ om een idee te krijgen.
Op stijgen valt ook wel mee met een dr70 , de 17.5 mm zal iets feller zijn dan de 12 mm .Met en dr70 zou ik juist 17.5 carb nemen dan stijg je bijna op
Aa juistm, bedankt pikOp minarelli kan je zowiezo beter een betere variateur plaatsen omdat de standaard variateurs uit de fabriek niet echt denderend zijn.
Dit is wel een leuke variateur voor een laagtoerige setup die bij de setup van je scooter past :
Die zou ik eerder kopen dan een andere cilinder,
omdat je die variateur op de eerste plaats al beter kan vervangen.
De gene die ik heb gebouwd vloog tot aan de 40 continu de lucht inOp stijgen valt ook wel mee met een dr70 , de 17.5 mm zal iets feller zijn dan de 12 mm .
Een 12 MM op een DR70 is ook wel verrasend snel als deze van Dellorto is en perfect staat afgesteld.
En ook minder geluid voor een straatscooter, wat ook wel handig is soms.
50 snel is een aluminium 50cc en dat zou ik je niet aanraden. Met een standaard krukas kun je het wagen om een gietijzeren 70cc te nemen. Je behoudt dezelde aantal toeren als een standaard cilinder alleen meer cilinder volume en dus meer power.Ik heb op dit moment een 50cc 17,5 mm carburateur en een yasaouni r uitlaat met een standaard overbrenging.Dit is de optrek atm
Als ik een 50 snel neem. Zou ik dan nog harder kunnen optrekken?
Geen aerox iigDe gene die ik heb gebouwd vloog tot aan de 40 continu de lucht in
zal wel met een Grand-Dink geweest zijn ...Geen aerox iig
70cc geeft meer koppel en (meestal) een hogere top. maar met 70cc "kom je er sneller" en meeste zullen dan ook de carbu naar 19mm of 21mm veranderen om het nog verder op te drijven en in sommige gevallen ook de luchtfilter veranderen of bougie heb ik gehoord.
Ik heb op dit moment een 50cc 17,5 mm carburateur en een yasaouni r uitlaat met een standaard overbrenging.Dit is de optrek atm
Als ik een 50 snel neem. Zou ik dan nog harder kunnen optrekken?
Gewoon een jog rr.50 snel is een aluminium 50cc en dat zou ik je niet aanraden. Met een standaard krukas kun je het wagen om een gietijzeren 70cc te nemen. Je behoudt dezelde aantal toeren als een standaard cilinder alleen meer cilinder volume en dus meer power.
Post automatically merged:
Geen aerox iig