I IvoG77 New Member 22 September 2022 #1 Alle, Onder de vario van mijn Zip Type III kom ik het tandwiel tegen op bijgevoegde foto. Kan iemand vertellen wat deze doet? Alvast bedankt voor de info Attachments A16E6BF9-2040-4ECE-9383-FF5209FF2963.jpeg 216.4 KB · Views: 12
Alle, Onder de vario van mijn Zip Type III kom ik het tandwiel tegen op bijgevoegde foto. Kan iemand vertellen wat deze doet? Alvast bedankt voor de info
S simsa Well-Known Member 22 September 2022 #2 Bendix, bij het indrukken van je elektrische start draait deze naar buiten en slaat aan op je starterstandwiel (half poullie).
Bendix, bij het indrukken van je elektrische start draait deze naar buiten en slaat aan op je starterstandwiel (half poullie).
I IvoG77 New Member 22 September 2022 #3 simsa said: Bendix, bij het indrukken van je elektrische start draait deze naar buiten en slaat aan op je starterstandwiel (half poullie). Click to expand... Dus in de basis staat het tandwiel niet in lijn met je kickstarters krans (zoals op de foto)? alleen bij het indrukken van je elektrische start? Attachments 62562EA1-160A-4A88-8DD0-6B9E5BFD25D4.jpeg 139.9 KB · Views: 12
simsa said: Bendix, bij het indrukken van je elektrische start draait deze naar buiten en slaat aan op je starterstandwiel (half poullie). Click to expand... Dus in de basis staat het tandwiel niet in lijn met je kickstarters krans (zoals op de foto)? alleen bij het indrukken van je elektrische start?
Brute-Force Black Bullet. 2.0 22 September 2022 #4 klopt... bij het loslaten van de startknop , schiet de Bendix weer terug, anders blijft die mee draaien , en verbrand het anker van de Startmotor.
klopt... bij het loslaten van de startknop , schiet de Bendix weer terug, anders blijft die mee draaien , en verbrand het anker van de Startmotor.
I IvoG77 New Member 22 September 2022 #5 Brute-Force said: klopt... bij het loslaten van de startknop , schiet de Bendix weer terug, anders blijft die mee draaien , en verbrand het anker van de Startmotor. Click to expand... weer wat geleerd dank voor de snelle reactie.
Brute-Force said: klopt... bij het loslaten van de startknop , schiet de Bendix weer terug, anders blijft die mee draaien , en verbrand het anker van de Startmotor. Click to expand... weer wat geleerd dank voor de snelle reactie.