Wat doet een filter ventiel?

Advertisement - register to remove this

Waar zit dit onderdeel gemonteerd op die scooter?

Heb net even op de exploded views van eP gekeken, maar daar kon ik het onderdelen niet zo heel snel terug vinden.
Hij zit aangesloten tussen het luchtfilter en de benzinetank, gemonteerd achterop de scooter vlakbij de tankdop.

ik kan ook nergens er iets over vinden. Als ik hem naar de ene kant kantel kan ik er lucht doorheen blazen, als ik hem dan 180 graden draai kan dat niet meer.
 
Misschien een soort benzine damp regelaar of zo. Weet niet of de druk van de tank richting het luchtfilter gaat en dan weer in de motor verdwijnt of dat er echt lucht via het luchtfilter richting de tank gaat..

Neem aan dat dit een carb scooter is? Weet wel dat Mio volgens mij wel erg vroeg was met injectie op die modellen.
 
Misschien een soort benzine damp regelaar of zo. Weet niet of de druk van de tank richting het luchtfilter gaat en dan weer in de motor verdwijnt of dat er echt lucht via het luchtfilter richting de tank gaat..

Neem aan dat dit een carb scooter is? Weet wel dat Mio volgens mij wel erg vroeg was met injectie op die modellen.
Idd een carb scooter. Ik denk dat je gelijk hebt en dat hij de benzine damp regelt.
 
Back
Top