wat aan m'n kader aanpassen???,

Advertisement - register to remove this

Je bent stukken makkelijker af als je gewoon deze verkoopt en een Aerox koopt, maar oke.

Ga bij een van je vrienden kijken waar de ophangpunten van een Aerox zitten en hoe breed de kappen zijn en ga dan bij je eigen scooter kijken. Dit is in elk geval niet wat je even in een dagje of twee doet, mocht je dat denken.
 
maar ik weet niemand in de buurt dat een aerox heeft..
ja ik wil wel een aerox kopen maar ik ben blut
 
Dit is bijna niet netjes te doen.
Als ik jou was zou ik deze inderdaad verkopen en een aerox kopen als je die graag wilt.
 
je ziet ook meteen aan de velg dat het geen echte rox is en de voetplaat loopt helemaal anders. waar jij je voeten zet zit bij een rox de batterij ik weet niet waar die bij jou zit.
 
Je bent blut, je kan geen Aerox kopen, maar waar denk je een heel kappenset vandaan te halen, en de polyester/plamuur en metaal om ophangingen te maken? Ik denk dat je het maar gewoon uit je hoofd moet zetten, of een extra bijbaantje zoeken..
 
je ziet ook meteen aan de velg dat het geen echte rox is en de voetplaat loopt helemaal anders. waar jij je voeten zet zit bij een rox de batterij ik weet niet waar die bij jou zit.
de baterij zit ook aan mijn voeten,
kan er anders iemand een paar foto's sturen van de ophangpunten aan je
kader dan kan ik het eens vergelijken..
 
Hier aerox kappen op krijgen gaat gewoon niet. Tenzij je een god bent met plamuur en polyester, maar dan kan je gelijk een aerox kopen, aangezien de kosten hetzelfde zullen zijn bijna.
 
Als je hier kappen van een aerox opwilt, kan je gelijk 1000 euro klaarleggen.

Je moet de kappen kopen, polyester, plamuur, dan moet je nog gaan schuren, spuiten, laat staan de uren die erin zitten.
 
Back
Top