JBB said:Hij vertelde mij dit dat zijn pa dat heeft gedaan, ik geloof het van die 30 pk ook niet, maar ik weet wel dat ik 2 jaar geleden een wat oudere man tegen kwam op een aerox die beweerde 160km/h te halen, ik heb hem voorbij zien vlammen, en dat ie volop bezig was om hem 165 te laten lopen voor sprintjes het jaar der op, ik had veel snelle scooters gezien maar die sloeg egt alles, kan best dat dat zijn pa was. En die vent staat erom bekend dat hij erg goed is met snel spul en dat hij met diverse tuners zijn scooter aanpakte. En als hij dat is geloof ik het wel van die 30 pk
Warned, ik zeg niet voor niks dat we geen onzin-gedoe willen over onzin-pk's en snelheden.MHR said:sprints van 500 meter? 165 binnen 100/150 lukt dus niet
maar had ik jullie al vertelt dat ik een fabrizi 80cc sprinter heb met 35 pk
$aint said:Warned, ik zeg niet voor niks dat we geen onzin-gedoe willen over onzin-pk's en snelheden.
ZipSjezer said:hoogst behaalde score zonder nx is tot nu toe 23.7? d8 ik zo.
dat is door epc behaald d8 ik.
met nos zijn er iets van 3 scoots over de 30 gegaan denk ik.
om verder te gaan op je carb verhaal, lees al die verhalen die er al staan, hij kan best close al denk ik
alles wat hier gezegt word geloof je toch niet, en alles wat knaapjes tegen je zeggen wel, nou...dan is het toch duidelijk...zoek je het imo maar lkkr uit.
want wij hebben geen 30 pk's enz..dus we weten niks
dat noem ik niet discussieren hoor,JBB said:Maar zo kun je eeuwig discusieren over wie, wat hoe snel en hoeveel pk's of je het gelooft of niet, maar zonder harde bewijzen of zonder dat iemand het heeft gezien noemt iedereen het indianenverhalen, maar laten we het gezellig houden en dit voortaan maar achterwegen laten.