Waarom is mijn sproeier steeds verstopt?

Deleted28042018

Buiten gebruik
Ik heb steeds het probleem dat mijn carbu verstopt is. Elke x als ik mijn carb helemaal schoon heb gemaakt rijd hij perfect, maar na een week of 2 gaat hij steeds langzamer rijden en slechter starten. Als ik dan alles openmaak is mijn sproeier elke x verstopt. Dan is dus niet mijn hele sproeier dicht maar een klein randje zit erin (zoals op foto maar dan zwart). Dit blijft zo doorgaan en ik heb er al een hele tijd last van.
Ik heb mijn tank al helemaal schoon gemaakt, en ook al een extra benzine filter geplaatst.

Heeft iemand een idee hoe dit kan komen
sproeier.jpg
 
Advertisement - register to remove this

Luchtfilter heeft toch niets te maken met het vies worden van de sproeier? Of zie ik dat verkeerd? En het nippeltje van de benzine toevoer....? is die ook vies? Dan komt het toch uit je tank lijkt me. Maar heb je er nu 2 brandstof-filters op zitten dan? Anders de ouwe verwijderen? Succes ermee!
 
Originally posted by ocdaan
Luchtfilter heeft toch niets te maken met het vies worden van de sproeier? Of zie ik dat verkeerd? En het nippeltje van de benzine toevoer....? is die ook vies? Dan komt het toch uit je tank lijkt me. Maar heb je er nu 2 brandstof-filters op zitten dan? Anders de ouwe verwijderen? Succes ermee!

Er zit er 1 bij de uitgang van je tank, standaard dus. En ik heb er zelf een tussen gezet. Je zou moeten denken dat het uit die tank komt, maar mijn vlotterbak is meestal niet vies.
 
Originally posted by No Fear Aerox
probeer eens nieuwe slang, maybe nieuwe benzinekraan en tank misschien nog eens goed omspoelen.

Dit heb ik allemaal al geprobeerd, het is dus niet echt rotzooi maar een zoort klein laagje in je sproeier opening. Net nieuwe slangen en aansluiting van de benzine
 
Mijn olie pomp zit er nog in dus daar zal het niet zo snel aan liggen, ik had het altijd met mijn oude brommer maar nu heb ik het dus ook bij mijn nieuwe brommer. Het moet dus haast wel aan de olie of benzine liggen die ik gebruik. Ik snap er nix van, het is ook alleen mijn hoofd sproeier, mijn stationair en shoke sproeier blijfen wel goed|(
 
Back
Top