waarom ''past''mijn hebo vario niet

Stefan16

Well-Known Member
Hallo, zodra ik mijn hebo vario voor morini erop zet gaat alles goed totdat ik de koelvin erop zet en dat botuje ervoor emt ringetje erachter, als je alles achter elkaar zet dan kan je het meortje neit helemaal naar achteren draaien waardoor hij dus neit goed zit, (zoals in mn andere topic-->heirdoor is dus mijn schroefdraad aan mn krukas kapot..)
dat lange buisje (die dikke) is ook langer

waarom past dat niet? het is er echt eentje voor morini suzuki katana staat op de doos enzo ..

alvats bedankt, stef
 
Advertisement - register to remove this

Je hoeft niet om de seconde een nieuwe thread te openen, stel het dan volgende keer in dezelfde. En misschien een idee om wat geduld te hebben..
Schuift ie wel gewoon goed door? Leg je hebo vario is naast je originele en zie of er echt ook een groot verschil tussen zit. Kan je tenminste uitsluiten of je misschien wat meer kracht moet gebruiken oid.
 
hij past wel, maar (volgens mij heet het:) die variobus is langer, maar verder kan je er alles opschuiven enzo alleen dan lijkt het of de krukas te kort is :S wie weet wat er is?
 
wat vaak gebeurt bij mensen die t weinig ruimte op de krukas hebben is dat ze proberen aante drukken terwijl de v snaar er strak tegenaan ligt,

poulies inknijpen en dan je snaar slapper zetten bij de vario....

of mss heb je wel de verkeerde vario, zou best kunnen
 
idd, ff v-snaar helemaal onderin de koppeling stoppen dan je vario er nog es op proberen te zetten.

Als er een opvulring bijzit die natuurlijk weglaten.

Ik had precies hetzelfde toen ik van Polini speedcontrol naar MHR multivar ging, maar als je er ff goed voor gaat zitten zie je vanzelf dat hij gewoon moet passen.
 
thx :):D ik ga het vanmiddag proberen :) jullie horen het wel :) thx he;)

**edit** bij mijn originele laat ik zon opvuring wel effe weg, het scheelt echt maar een halve centimeter ofzo dus ik probeer het zo effe)
 
Het lukt niet!, telkens als ik dat ding erop zet staat hij er scheef op... echt kl*ote
maar het lukt ook niet om mn snaar recht wat alger te drukken, is echt neit te doen hoe kan dit:S
 
AEROX-J@GU@R said:
wat vaak gebeurt bij mensen die t weinig ruimte op de krukas hebben is dat ze proberen aante drukken terwijl de v snaar er strak tegenaan ligt,

poulies inknijpen en dan je snaar slapper zetten bij de vario....
hoe kan dit dit lukt namelijk niet
 
je moet zorgen dat je tijdens het knijpen een beetje draait. je moet de poelie die je bij je vingers heb beetje laten draaien, dan draait hij in terwijl je knijpt. dan je snaar naar beneden doen en het blijft wel zitten.
 
wat natuurlijk ook kan zijn dat is dat je je starterkrans bewogen hebt, en dat hier veertjes zijn uitgesprongen...
heb het ook voorgehad, dan kon ik em er niet ver genoeg overschuiven...
 
aeroo said:
je moet zorgen dat je tijdens het knijpen een beetje draait. je moet de poelie die je bij je vingers heb beetje laten draaien, dan draait hij in terwijl je knijpt. dan je snaar naar beneden doen en het blijft wel zitten.
ik zal het eens proberen thx:)
 
Back
Top