waar zitten de begrenzers van een TGB 303R

Status
Not open for further replies.

TGB 303R

Well-Known Member
ey,

Weet iemand waar de luchtfilter begrenzer zit van een TGB 303R. Mijn prop is al uit mijn uitlaat. En ik heb geen CDI begrenzer want ik ga niet harder als ik zonder mijn accu rij. Ik rij nu 60 op mijn eigen teller (53/54 digitaal). Als ik mijn varioring eruit haal, trek ik dan harder op of gaat mijn top omhoog??

LaterZ
 
Advertisement - register to remove this

Volgens mij zat er op de oudere types een cdi-begrenzing, en dat was dan volgens mij de bruine draad die naar de cdi toe liep en die moest je dan doorknippen. (correct me if i'm wrong...)
 
Ik zal iig niet zomaar knippen als je het niet zeker weet.

Als je je varioring eruit haalt ga je alleen harder @ top. Sommige beweren dat je er sneller van gaat optrekken, maar als je nadenkt over hoe het systeem werkt dan weet je dat dat niet kan.

Waar je luchtfilter-begrenzer zit weet ik niet. Weet je zeker dat je er eentje hebt?
 
CDI is bruine draad idd. Tegenwoordig ook piemel aan de uitlaat maar daar heb je al 'mee afgerekend'. Luchtfilterbegrenzing of iets wat er op lijkt is er ook niet...
 
cdi begrenser is zeker de bruine draad (weetdit zeker zelf tgb oner)
voor de luchtfilter kan er een busje zitten in de aansluiting was bij mij het geval (lijkt op stukje zwartte tuinslang
vario ringen er uit en hij knalt lekker door
 
melf #50 said:
luchtfilter is niet begrensd , geen enkel filter btw....


geld dit voor alle scoots? ( oftewel bestaat een luchtfilterbegrenzer niet?)

ik heb um namelijk ook nooit aangetroffen in me ark luchtfilter, kan er uit zijn maar heb een aardig bescheiden geluidje met st. uitlaat.. geen id maar 'ze' zeggen dat er meer geluid ontstaat als je zonder luchtfilter begrenzer rijd.

dus...? :p

mzzl
 
ey,

Weet iemand waar de luchtfilter begrenzer zit van een TGB 303R. Mijn prop is al uit mijn uitlaat. En ik heb geen CDI begrenzer want ik ga niet harder als ik zonder mijn accu rij. Ik rij nu 60 op mijn eigen teller (53/54 digitaal). Als ik mijn varioring eruit haal, trek ik dan harder op of gaat mijn top omhoog??

LaterZ


Er bestaat wel een lucht begrenzer,

de lucht begrenzer, lijkt net als bij je uitlaat op een prop,
het is een rubber ringetjein de slang die naar je luchtfilter toeloopt.

dat slangetje moet je los halen en dan zit het ringetje in het plastic buisje die aan je luchtfilter zit, het ringetje zit vast met een klik systeem.
 
jazeker ,en dan ga je 20 km sneller :rolleyes:

een begrenzer begrensd , een luchtfilter prop doet dat niet , want laat je die erin of haal je die eruit verneem je geen verschil (mits in beide situaties de scooter goed is afgesteld.)

verder open je een topic van 2005 , ik zie daar niet helemaal het nut van in... ;)

kijk dus in vervolg eerst eens naar de datum voordat je(loos) begint te posten...
 
Status
Not open for further replies.
Back
Top