zip snor, waar zitten begrenzers?

race_typhoon

Well-Known Member
ik moe donderdag ff een snor zippie iets harder laten rijden...(van ee vriendin) aangezien ik totaal GEEN verstand van standaard scooters heb, wil ik ff weten:

zitten de begrenzers bij de snor uitvoering ook gewoon in: membraan, luchtfilter, vario, en prop in de uitlaat???

zoja..

als ik de vario-ring verwijder, heb ik dan een nieuw gewicht rollen nodig????

alvast bedankt..

en sorry voor de onzinnige vraag...
 
Advertisement - register to remove this

Originally posted by race_typhoon
als je hem 40 ipv van 25 wil laten lopen? dat noem ik geen opvoeren:p

tis maar een meissie hoor..
je wil toch niet dat dat meissie met 40 op haar (waarschijnlijk) mooie smoelwerkje valt..?

en ja, het enigste goeie scootin' principe 8)
 
oftopic : Nah sander toch! rij je met zo'n set-up.........ga je vragen waar de begrenzers zitten........n00b...... :D

greetz MHR4EVER





Originally posted by race_typhoon
ik moe donderdag ff een snor zippie iets harder laten rijden...(van ee vriendin) aangezien ik totaal GEEN verstand van standaard scooters heb, wil ik ff weten:

zitten de begrenzers bij de snor uitvoering ook gewoon in: membraan, luchtfilter, vario, en prop in de uitlaat???

zoja..

als ik de vario-ring verwijder, heb ik dan een nieuw gewicht rollen nodig????

alvast bedankt..

en sorry voor de onzinnige vraag...
 
De cilinder is begrenst door een lage compressie en lage spoelpoorten.
Oplossing (dacht ik, nooit uitgeprobeerd): Cilinderkop eraf, zorgen dat er 1 koppakking tussen zit, en extra voetpakkingen onder de cilinder proppen (weet niet hoeveel, begin maar met 2 ofzo)
En zorg vooral dat de zuiger niet tegen de kop knalt!!!!!!

BTW een zip snor rijdt originee ongl 43 op de teller.
 
Originally posted by 4x2
Oplossing (dacht ik, nooit uitgeprobeerd): Cilinderkop eraf, zorgen dat er 1 koppakking tussen zit, en extra voetpakkingen onder de cilinder proppen (weet niet hoeveel, begin maar met 2 ofzo)
En zorg vooral dat de zuiger niet tegen de kop knalt!!!!!!

Mijn oplossing; scoor ff een bromcilindertje...

Greetz.
 
Back
Top