Waar Woont S-T.net ????

Ik woon zelf dan ook in ''een grote stad in n-h'' en kom wel eens in friesland woont veel familie van me, en me ouders praten ook friezz tegen elkaar en versta het ook nog maar als ik in friesland ben merk ik gewoon een veel relaxter sfeertje en het volk is gewoon te vertrouwen ik zou er zo willen wonen

friesland rullezzz gewoon *D
 
Ik woon in zoeterminder (noord). Tsja, klote stad qua uitgaan. Maar verder wel lekker. Beetje vlammzore @ zipje kan hier neit echt goed.

Gelukkig een hoop gezellige mensen hier in de buurt.
 
Ik woon nu al mn hele leven in Ouderkerk aan de Amstel (N holland), das zo'n 4 kilometer van de ajax arena :D :D :D ,, Maar over welgeteld 19 dagen woon ik officieel dan in Amsterdam, aan de ene kant leuk (uitgaansgelegenheden), maar aan de andere kant kutz (hier GEEN rollerbank).
K zit trouwens wel op school in Amstelveen [zucht] rollerbank [/zucht]
 
Welke stad/buurt ?
Oude Tonge (Goerree Overflakkee, Zuidhollandse Eilanden)


Wat vind je super aan je stad (lees Dorp) en wat dus totaal niet...?
Goeie kanten: Veel polderweggetjes en weinig politie
Slechte kanten: Weinig te doen qua uitgaan.


Zou je er weg gaan ?
Ooit nog wel eens
 
rs rullezzz said:
Ik woon zelf dan ook in ''een grote stad in n-h'' en kom wel eens in friesland woont veel familie van me, en me ouders praten ook friezz tegen elkaar en versta het ook nog maar als ik in friesland ben merk ik gewoon een veel relaxter sfeertje en het volk is gewoon te vertrouwen ik zou er zo willen wonen

friesland rullezzz gewoon *D

:henko: :p
 
ik woon in België , Vlaams-Brabant , Diest om nog precieser te zijn
zalige stad , rustige stadskern , veel scholen dus ook nog is veel jongeren
politie controles heb ik nog nooit gezien , wist nog niet eens dat die bestonden en ik ben bij alles dichtbij
i love diest :*
 
Ik woonde eerst in Waddinxveen, men oma woont nog geen 2 min van koopmans af -:- En ik woonde er ook vrij dichtbij, ook veel familie woont daar nog. Woon nu in apeldoorn. Wel grappig, politie is aardig streng hier en veel controles dus k rij vaak 's avonds enzo. Vrij ageressiefe sfeer hier.. :X Uitgaan heb je na een paar jaar ook wel gezien.. ga waarschijnlijk volgend jaar naar het hoge noorde (Gröninguh) studeren.. +ralf+
 
Ik woon in Enschede, in de wijk: Velve Lindenhof

Wat is hier leuk.. ? : Ik woon vlak bij het centrum dus als ik iets nodig heb kan ik het zo halen, hier in de buurt zijn 4 winkelcentrums ook makkelijk.

Niet leuk hier ? : Veel "gangsters" die in het algeem behangen zijn met "rood" goud en rijden in een veelste dure auto en die je vervolgens ook nog eens stoer aankijken en als je ze in de lokale tent per ongeluk aanstoot je wel willen vermoorden. En het lelijke is dat mijn vriendin een dorp verderop woont en 1 keer heen en terug met de bus al 6,40 kost :S
 
Ik woon in Sint Oedenrode, dat licht tussen Eindhoven en Den Bosch in.
Het is een dorp met ong 25000 inwoners en 2 politie wagens en geen motoren:D

Gewoon best gezellig dorpje, leuke wegetjes.
Bijna geen "buitenlanders" mss 2 gezinnen maar die zijn geheel ingeburgerd dus HELEMAAL NIKS OP AAN TE MERKEN. En der staat mss 1 keer in de 3 jaar rollerbank. Dus het is perfect gewoon. Carnaval en Kermis is gewoon 1 groot feest bij ons. Iedereen kent elkaar dus mooi gewoon.

Daarom ga ik er ook NOOIT meer weg.
Is mijn dorpie! :W
 
Bestbitch said:
Ik woon in zoeterminder (noord). Tsja, klote stad qua uitgaan. Maar verder wel lekker. Beetje vlammzore @ zipje kan hier neit echt goed.

Gelukkig een hoop gezellige mensen hier in de buurt.

Zo mag ik het horen blom :D

genoeg gekken rondlopen hier ;)
 
Lommel --> Limburg --> BELGIE +ralf+

ik woon zelfs in het dorp kerkhoven. is dus maar een scheet groot. Waar ik woon rijd iedereen met een leovinci zx en het goedkoopste powerfiltertje rond en natuurlijk denken ze er alles van te kennen.
Niemand houd zich bezig met (echt) opvoeren van scooters.

Ik rijd nou 1, .. jaar met m'n scoot, heb nog nooit geen rollebank gezien. en gelukkig maar want 2 vrienden van me al wel.

ze reden dus 65 op de rollenbank en ze zijn hun scooter (en wallaroo) 2 maanden kwijd geweest. en 1 van de twee was ook nog gevlucht van de wouten, geen helm, aantal keer door het rood, ...
Hij had een boete van ongeveer 1350 (ongeveer) effectief en dan nog eens iets van een 3000€ voorwaardelijk (als hij nog een keer te snel rijd dus)

Dat is hier echt KLOTE. daarom rijd ik ook mooi standaard. :|
 
Hengelo (overijssel) in de hasseler es. Opzich wel chillestad maar op zaterdagen en zondag niet vaak wat te doen.

Ik blijf hier denk ik wel wonen hoewel er in het weekend gen ruk aan is maarja... Je leert er mee leven...
 
Waddinxveen NATUURLIJK, zou iedereen moeten wonen :p

Ik heb het hier prima naar mn zin, tis geen grote stad, maar ik zit ipc dicht bij Rotterdam, Amsterdam, Gouda, Zoetermeer, Utrecht enz.. niet ernaast, maar max 45 min ervandaan, is wel gunstig vind ik.. Met de trein zit je er zo.. Verder vind ik het gewoon een gezellig dorpie:p>. al mn vrienden wonen hier dus zou er echt niet meer weg willen.. :)

en sjah, wat ik er niet leuk aan vind, het scooterbeleid of course :D.. mjah ik knal tegenwoordig toch alleen nog maar @ meetings en industrie, dus van politie heb ik niet erg veel last meer..
 
Leeuwarden, Fryslan8)

woon hier al me hele leven, best naar me zin, alleen veel politie maar we hebben gelukkig een mooie plek waar we wel goed kunnen knallen met groepje scooters *D

alleen jammer dat je opzich ver van alle grote steden af zit..
 
Woon in Apeldoorn, opzich leuk om te wonen :) Maar zoals Marco al zei, veel (strenge) politie, dus beetje crossen zit er niet in :) En het uitgaan, tja...vaak een agressieve sfeer, veel "groepen", als je om 4 uur de discotheek uit komt lopen staat weer de ene groep van 15 man te matten met ene andere groep van 20 man enz...maakt de sfeer er niet echt beter op :S
 
melf #50 said:
Sleen , Drenthe , zeer klein , wienig te doen en ze hebben n u pas de scooter ontdekt :p ik denk dat ik de enigste ben in heel omgeving Emmen die zo met scooters bezig is , verder zijn ze hier allemaal saai.. maar als ik zo hoor en zie hoe er in de meeste steden met elkaar omgegaan wordt wil ik daar zeker niet wonen en ben ik blij dat ik hier woon....


nou moet je wat vertellen er zijn meeer!!!!!!!!!!!

ik zelf ben al een paar jaar emt scoots bezig en stefan ook al een paar jaar dus "je bent niet aleen" ahah

mzzls
 
Fryslân! Ljouwert! Nofeleke stead, maar te volle pliesje!

Blaat, maar idd veel rollerbaken en controles, zelf bij scholen. Voor de rest een vrij vaag stadje, redelijk veel criminaliteit (vind ik) rondhangengde jongeren met blazende scooters op de "wielerbaan" :p Voor de rest is het hier nog wel te overleven vind ik zelf.
 
Back
Top