waar moet ik gaten boren in de luchtfilter van mijn booster ??

Status
Not open for further replies.

golfwolf

Well-Known Member
you op mijn booster staat een originele luchtfilter en ik heb oren zeggen als je er gaten in boort dat je dan een beter lawaai hebt maar waar moet je die gaten boren ????
 
Advertisement - register to remove this

wel, kris,

't is niet slecht bedoeld maar dit komt enorm lomp over weet je ... :|

juppie we gaan effe gaten boren PUUR voor het lawaai, om effe andere mensen te pesten.

ik zou zeggen , als het niet nodig is voor prestaties, blijf er dan af

als je dan echt lawaai wil: boor er maar op los, maakt dan toch niet zoveel uit

of koop een powerfilter, ook ideaal om alleen stoer mee te doen

moraal: haalt niks uit
 
Je kan gewoon enkele gaten in je deksel boren of als je nog een buisje in je luchtfilter hebt die eruit halen... Maar wanneer je het alleen voor het lawaai doet is het een beetje zinloos... In het begin kan het leuk lijken, maar je bent het al snel beu (cops enz)
 
Okee.....als je dan tog opzettelijk een hoeveelheid lawaai wil produceren waar je u tegen zegt, haal dan gewoon de demper van de uitlaat af! Gegarandeerd effect!!!

Maar dat gaten boren in je luchtfilter boren als het nit nodig is geeft meestal een goedkope indruk als je langs komt rijden; de scooter komt bijna niet vooruit in verhouding tot het geluid.

Maar, als jij dan tog gaten in je luchtfilter wilt boren, moet je dat zelf weten. Ik zou ze op een plek boren waar er zo min mmogelijk vuil, stof en water naar binnen kan. Waar dat is op je luchtfilter, weet ik zo oook nit, maar met een beetje logisch nadenken kom je al een heel eind hoor!
 
Status
Not open for further replies.
Back
Top