waar kan je een chassisnummer van een Vespa laten herslaan met certificaat? (België)

Caro

New Member
Kan iemand mij een adres / garage bezorgen waar ik het chassisnummer van mijn Vespa kan laten herslaan?
De keuring in België doet er nu moeilijk om, omdat er blijkbaar een cijfer ooit is herslaan (vespa is van 2010 en heeft al meerdere eigenaars gehad).. ik dien nu over een certificaat te beschikken, dat ik dus niet heb. Op de keuring raden ze mij nu aan om het chassisnummer te laten herslaan, zodat ik dan een nieuw certificaat krijg.. maar bij wie of waar moet ik dan zijn? Vespa is van een particulier gekocht.. En de wetgeving is in België sinds 1 januari veranderd, waardoor deze nu dus gekeurd dient te worden.. Politie, garages, de garage die ze in 2010 heeft verkocht gehad, en zelfs de keuringsinstantie zelf, beamen dat het chassisnummer correct is... maar ze vallen dus over het feit dat ik geen certificaat heb voor het herslaan van dat ene cijfer.. Welke officiële garage mag dus wel een chassisnummer in een piaggio Vespa herslaan en een certificaat daarvan opstellen?
 
Advertisement - register to remove this

Back
Top