M merlijnnn Member 30 August 2022 #1 Ik zat is te kijken naar mijn cilinderkop en zag 2 grote gaten zitten. Een bougiegat en nog een. Waar dient de ander eigenlijk voor? Zie foto Attachments 19803181-0E14-42E1-8F21-45EA81A371B6.jpeg 407.9 KB · Views: 48
Ik zat is te kijken naar mijn cilinderkop en zag 2 grote gaten zitten. Een bougiegat en nog een. Waar dient de ander eigenlijk voor? Zie foto
Philippe666 New Member 30 August 2022 #2 Misschien voor temperatuursensor, meestal zit die namelijk naast de bougie. Upvote 0 Downvote
S Super8 Well-Known Member 30 August 2022 #3 heb jij een cilinder dan?? ikke niet... Upvote 0 Downvote
M merlijnnn Member 31 August 2022 #4 Super8 said: heb jij een cilinder dan?? ikke niet... Click to expand... Wat bedoel je? Upvote 0 Downvote
eurokit Broem Broem Pff Pff 11 September 2022 #6 Ik denk ook temp sensor.. Zo ver ik weet is er geen andere toepassing voor. Upvote 0 Downvote
gcs100 Well-Known Member 11 September 2022 #7 eurokit said: Ik denk ook temp sensor.. Click to expand... En ik weet het wel zeker... Upvote 0 Downvote
Floris van bommelstijn Boris the blade, A.K.A. Scooterpimp 11 September 2022 #8 Het is in ieder geval geen twin spark cilinderkop... En het gat is wel wat eruug groot voor een temperatuursensor? Ik heb dit in ieder geval nog nooit gezien op een standaard AC cilinderkop van DR ! Upvote 0 Downvote
Het is in ieder geval geen twin spark cilinderkop... En het gat is wel wat eruug groot voor een temperatuursensor? Ik heb dit in ieder geval nog nooit gezien op een standaard AC cilinderkop van DR !
T Tim Ark Well-Known Member 12 September 2022 #9 Nog nooit gezien bij een AC. De enige functie die ik kan bedenken is een temperatuur zender. Maar die doe je bij een AC met een ring onder de bougie. Upvote 0 Downvote
Nog nooit gezien bij een AC. De enige functie die ik kan bedenken is een temperatuur zender. Maar die doe je bij een AC met een ring onder de bougie.
gcs100 Well-Known Member 12 September 2022 #10 Misschien een LC kop gebeund op een AC cilinder??? Weet niet of dit kan, maar ik heb vreemdere dingen zien gebeuren............. Upvote 0 Downvote
Misschien een LC kop gebeund op een AC cilinder??? Weet niet of dit kan, maar ik heb vreemdere dingen zien gebeuren.............
M merlijnnn Member 15 September 2022 #11 gcs100 said: Misschien een LC kop gebeund op een AC cilinder??? Weet niet of dit kan, maar ik heb vreemdere dingen zien gebeuren............. Click to expand... neeman Upvote 0 Downvote
gcs100 said: Misschien een LC kop gebeund op een AC cilinder??? Weet niet of dit kan, maar ik heb vreemdere dingen zien gebeuren............. Click to expand... neeman
T Tim Ark Well-Known Member 15 September 2022 #12 gcs100 said: Misschien een LC kop gebeund op een AC cilinder??? Weet niet of dit kan, maar ik heb vreemdere dingen zien gebeuren............. Click to expand... Dat kan niet. Upvote 0 Downvote
gcs100 said: Misschien een LC kop gebeund op een AC cilinder??? Weet niet of dit kan, maar ik heb vreemdere dingen zien gebeuren............. Click to expand... Dat kan niet.
Broos Well-Known Member 15 September 2022 #13 Decompressie hevel. Om het starten te vergemakkelijken. Upvote 0 Downvote
4slaf4life Well-Known Member 15 September 2022 #14 Loopt het gat ergens naartoe? Als het dicht is lijkt een temp meter mij het meest logisch. decompressie hevel ziet er anders uit en wordt, voor zover ik weet, deze eeuw niet meer gebruikt Upvote 0 Downvote
Loopt het gat ergens naartoe? Als het dicht is lijkt een temp meter mij het meest logisch. decompressie hevel ziet er anders uit en wordt, voor zover ik weet, deze eeuw niet meer gebruikt