This is a mobile optimized page that loads fast, if you want to load the real page, click this text.

waar auto velgen ?

Originally posted by Dub
dub..wat een mooie naam

Ik vondt het al lang duren hahahaha
het was een kwestie van tijd totdat deze reply kwam natuurlijk.

Die zijn vet! 8)

Vindt zo'n Escalade toch ook wel wat hebben! Brute Dikke Big Pimpin Bak! (B.D.B.P.B)

http://www.dirtcheaprims.com

hier kan je de veeeeeel moois tussen zien maar ze hebben die "wheels keep spinning" hebben ze niet maar LEXANI heb heeeeeel veeeeeel rond draaiende velgen, 1 velg van 18" met Toyo proxes F1 koste ongvr 2000$ en andere per normale chrome per set tussen de 5000$ en 6000$ incl shippen naar NL

veel plezier

Originally posted by Arne

Je moet er van houden denk ik

Bruuuuuuuuuut de Batmobiel! :#

Ik ben trouwens voor van die moffenvelgen. Die zijn echt vet. Superlage ET en ook kleine velgen, maar wel opperbreed. Da's echt vet onder polo's enzo. En dan lekker kleurtje op je bak, gifgroen, paars ofzo. Da's echt te bruut 8).

Ik ben tegen chromen velgen. Das of voor negers, of voor kampers

(dit is niet discriminerend bedoeld)

Originally posted by AppieNRG
Ik ben tegen chromen velgen. Das of voor negers, of voor kampers

(dit is niet discriminerend bedoeld)

Idd, iedere zichzelfrespecterende swa rijdt ermee over de West-Kruiskade .

Mja overdone, tis gewoon suuperfout gecombineerd.

Chromen velgen, met een Autostyle tankdopcover en achterlichtcovers...een monsterbumper, gare stickers....

Originally posted by Arne
Mja overdone, tis gewoon suuperfout gecombineerd.

Chromen velgen, met een Autostyle tankdopcover en achterlichtcovers...een monsterbumper, gare stickers....

Tankdopcover zit nog scheef ook

beter poetst ie die tigra ook ff...

ik ben voor niet te grote velgen, en normaal formaat, wat bij de auto past. 15" onder een klein oto'tje ofzo

maar gooi geen 17"of groter onder een golf, das gewoon niet mooi, dan altijd nog beter duitse styling. mit ein böser blick })