waar auto velgen ?

Originally posted by R-U-D-G-E-R
kijk ik heb nu een vw golf 2 :'(

maar ik wil binnenkort vw golf 3 gti halen (liever vr6 maar kost me te veel).

ik wil voor de 16 inch gaan ,misschien 17

golf 2 met 17 inch gaat idd niet zomaar werken ivm wielkasten en 16 inch is max

Originally posted by M/\RC!
Ja ziet der heel vaag uit! Je hebt zeg maar een binnen-velg en een buiten-velg! Als je rijdt draaien ze gewoon met elkaar mee, stop je....dan blijven die buitenste verder draaien! Je ken der ook aan draaien alstie stilstaat enzo! Tis eigenlijk meer een soort van schild ofzo der overheen! Zal ff kijken of ik een pic ken vinden!

Zie je volgens mij ook alleen maar in de USA hor.....zoals ik al zei erg poplair bij rappers! Tjek MTV Cribs maar eens! :)

Sounds pimpy :D

Even over de maat...

Persoonlijk zou ik voor brede 14 of 15 inchers gaan, in combi met een ferme verlaging....

2702_g2_michi_3gross.jpg

Maar 17 kan ook natuurlijk...

golf16v.jpg

Als ik mn rijbewijs heb neem ik mn ma dr Golf 3 over (zij neemt tegen die tijd een ander) De velgen die er nu onder liggen vind ik opzich wel netjes (niet overdone ofzo), maar t kutte is dat mn ma in een krap jaar tijd echt tig stoepranden heeft geramd :| , dus moeten er wel andere velgen komen.

ff pic van auto :)

auto.jpg

k denk dat ik zelf tegen die tijd voor OZ ga, niet orgineel, maar ik vind ze wel mooi.

Mooie chromen velgen.

Tjah dan is J&R een van de betere opties.
Die zitten in ridderkerk en kunnen bijjna elke import velg wel leveren.
Ik hoop idd dat je leuk gespaard hebt voor je setje hoor.
Maar ze zijn er al vanaf een 2000 euro zeg maar, dit is wel met banden trouwens.

Die velgen met dat draaiende Hart (geen wieldop !!!) is een DUB velg leverbaar vanaf 20 Inch dus niet relevant hier.
Dat is het probleem juist die amerikanen zijn helemaal SUV geil en dan minimaal 20 inch anders tel je niet meer mee.(liever nog 24 indien mogenlijk.

Originally posted by M/\RC!
Ja ziet der heel vaag uit! Je hebt zeg maar een binnen-velg en een buiten-velg! Als je rijdt draaien ze gewoon met elkaar mee, stop je....dan blijven die buitenste verder draaien! Je ken der ook aan draaien alstie stilstaat enzo! Tis eigenlijk meer een soort van schild ofzo der overheen! Zal ff kijken of ik een pic ken vinden!

Zie je volgens mij ook alleen maar in de USA hor.....zoals ik al zei erg poplair bij rappers! Tjek MTV Cribs maar eens! :)

volgens mij is dat wel ruk schoon te houden :)

Originally posted by mike
Mooie chromen velgen.

Tjah dan is J&R een van de betere opties.
Die zitten in ridderkerk en kunnen bijjna elke import velg wel leveren.
Ik hoop idd dat je leuk gespaard hebt voor je setje hoor.
Maar ze zijn er al vanaf een 2000 euro zeg maar, dit is wel met banden trouwens.

Die velgen met dat draaiende Hart (geen wieldop !!!) is een DUB velg leverbaar vanaf 20 Inch dus niet relevant hier.
Dat is het probleem juist die amerikanen zijn helemaal SUV geil en dan minimaal 20 inch anders tel je niet meer mee.(liever nog 24 indien mogenlijk.

Ja die foto heb ik ook daarzo van hun site af! :)

J&R zit bij mijn pa achter op het industrieterrein, tis idd een klein zaakje maar kenne echt veel leveren! Hoorde laatst zelfs iets over een velg met dat Swarovski kristal ofzo! 8P

Vind zelf persoonlijk die velgen ook idd alleen maar op SUV's staan....die dikke Escalade's enzo

DUB velgen zijn echt de bom.

Maar ja dit zegt genoeg lijkt me 8P
toppy.gif

Even wat leuke velgjes dan maar.

Tommy lee zn Benz staat op deze 22 inch schatjes :~ :~
tommy3_b.jpg

Als dat toch eens onder mn seat gemonteerd kon worden zeg.

Woeeiii 26 inch onder escalade
march_splash.jpg

De twin van Gianelle ziet er ook wel lekker uit zeg maar.
5twin_12.jpg

Hmm pas op voor de handjes hoor 8P
elite_barb_fwd.jpg

In de categorie lekker vaag velgje:?
omega.jpg

Nou zo kan t wel weer even geloof ik ik heb hier een blad met wel 10.000 velgensites erin echt te gek wat je soms tegenkomt.

wan welke site heb je deze velgen gehaald ??

Originally posted by mike
DUB velgen zijn echt de bom.

Maar ja dit zegt genoeg lijkt me 8P
toppy.gif

Even wat leuke velgjes dan maar.

Tommy lee zn Benz staat op deze 22 inch schatjes :~ :~
tommy3_b.jpg

Als dat toch eens onder mn seat gemonteerd kon worden zeg.

Woeeiii 26 inch onder escalade
march_splash.jpg

De twin van Gianelle ziet er ook wel lekker uit zeg maar.
5twin_12.jpg

Hmm pas op voor de handjes hoor 8P
elite_barb_fwd.jpg

In de categorie lekker vaag velgje:?
omega.jpg

Nou zo kan t wel weer even geloof ik ik heb hier een blad met wel 10.000 velgensites erin echt te gek wat je soms tegenkomt.

RUDGER, kijk is bij het merk TSW ... zijn dezelfde velgen die jij aangeeft alleen dan zonder die Dingetjes erin :? En kan ze ook in Chroom bestellen.

Kenny:)

zal er niet aan moeten denk dat ik van die glimmende velgen heb..kan je ze elke dag in de poets zetten :P

en die rond draaiende velgens als je stil staan vind
ik best wel fout.

Back