Originally posted by R-U-D-G-E-R
kijk ik heb nu een vw golf 2 :'(
maar ik wil binnenkort vw golf 3 gti halen (liever vr6 maar kost me te veel).
ik wil voor de 16 inch gaan ,misschien 17
Originally posted by Dub
Wat heb je al aan je auto gedaan?
17 onder Golf II zonder verlagen = Jeep
17 onder Golf II met verlagen = Scheuren @ kas
Originally posted by |Gila-WaX|
wielkasten uitkloppen....
stugge vering...
Originally posted by M/\RC!
Ja ziet der heel vaag uit! Je hebt zeg maar een binnen-velg en een buiten-velg! Als je rijdt draaien ze gewoon met elkaar mee, stop je....dan blijven die buitenste verder draaien! Je ken der ook aan draaien alstie stilstaat enzo! Tis eigenlijk meer een soort van schild ofzo der overheen! Zal ff kijken of ik een pic ken vinden!
Zie je volgens mij ook alleen maar in de USA hor.....zoals ik al zei erg poplair bij rappers! Tjek MTV Cribs maar eens!
Originally posted by M/\RC!
Ja ziet der heel vaag uit! Je hebt zeg maar een binnen-velg en een buiten-velg! Als je rijdt draaien ze gewoon met elkaar mee, stop je....dan blijven die buitenste verder draaien! Je ken der ook aan draaien alstie stilstaat enzo! Tis eigenlijk meer een soort van schild ofzo der overheen! Zal ff kijken of ik een pic ken vinden!
Zie je volgens mij ook alleen maar in de USA hor.....zoals ik al zei erg poplair bij rappers! Tjek MTV Cribs maar eens!
Originally posted by SBK 2001
volgens mij is dat wel ruk schoon te houden
Originally posted by mike
Mooie chromen velgen.
Tjah dan is J&R een van de betere opties.
Die zitten in ridderkerk en kunnen bijjna elke import velg wel leveren.
Ik hoop idd dat je leuk gespaard hebt voor je setje hoor.
Maar ze zijn er al vanaf een 2000 euro zeg maar, dit is wel met banden trouwens.
Die velgen met dat draaiende Hart (geen wieldop !!!) is een DUB velg leverbaar vanaf 20 Inch dus niet relevant hier.
Dat is het probleem juist die amerikanen zijn helemaal SUV geil en dan minimaal 20 inch anders tel je niet meer mee.(liever nog 24 indien mogenlijk.
Originally posted by mike
DUB velgen zijn echt de bom.
Maar ja dit zegt genoeg lijkt me 8P
Even wat leuke velgjes dan maar.
Tommy lee zn Benz staat op deze 22 inch schatjes :~ :~
Als dat toch eens onder mn seat gemonteerd kon worden zeg.
Woeeiii 26 inch onder escalade
De twin van Gianelle ziet er ook wel lekker uit zeg maar.
Hmm pas op voor de handjes hoor 8P
In de categorie lekker vaag velgje:?
Nou zo kan t wel weer even geloof ik ik heb hier een blad met wel 10.000 velgensites erin echt te gek wat je soms tegenkomt.
Originally posted by Bart Nrg Mc2
Kijk een x op www.allevelgenvan.nl :!