waar auto velgen ?

R-U-D-G-E-R

AkA RaCe RuNNeR
ik ben op zoek naar mooie chrome auto-velgen voor mijn auto.
ik kan niks op internet vinden waar ze te koop zijn.
ik ben al een tijdje aan het zoeken via de startpagina enz en kan nergens chrome velgen vinden.

wie kan mij helpen ?

Advertisement - register to remove this

weet iemand hoe duur velgen zijn met draaiende 'wieldoppen'?

dat als je bij een stoplicht bv stilstaat dat het lijkt alsof je wielen nog draaien zegmaar.

Originally posted by ace_
weet iemand hoe duur velgen zijn met draaiende 'wieldoppen'?

dat als je bij een stoplicht bv stilstaat dat het lijkt alsof je wielen nog draaien zegmaar.

Haha bling bling rapper velgen! :P

Dingen zijn HEEL erg duur! Trust me on this one!

Originally posted by |Gila-WaX|
hehe , never heard of

Ja ziet der heel vaag uit! Je hebt zeg maar een binnen-velg en een buiten-velg! Als je rijdt draaien ze gewoon met elkaar mee, stop je....dan blijven die buitenste verder draaien! Je ken der ook aan draaien alstie stilstaat enzo! Tis eigenlijk meer een soort van schild ofzo der overheen! Zal ff kijken of ik een pic ken vinden!

Zie je volgens mij ook alleen maar in de USA hor.....zoals ik al zei erg poplair bij rappers! Tjek MTV Cribs maar eens! :)

Dit zijn ze niet maar wel van die bling bling velgen...tjek ff verhaaltje!

wrdgroom.jpg

Een van de nieuwe modellen van de WRD lijn. Deze schitterende velg wordt in het volledig chroom geleverd. De gespleten spaken zijn aan de voorkant gepolijst en daarna is de velg volledig verchroomd. Dit geeft een heel mooi schaduw effect. Optioneel is de 18 karaats gouden verschroeving (tevens bij alle modellen van WRD). De velg wordt geleverd vanaf 17 t/m 19 inch in breedtes beginnend bij 7j t/m 11,5 j.

18 karaats gouden verschroeving....als mensen dat weten jatten ze je velgen onder je bak vandaan! 8P

ik denk eerder dat ze heel de auto meemenen is makkelijker.

Originally posted by M/\RC!
Dit zijn ze niet maar wel van die bling bling velgen...tjek ff verhaaltje!

wrdgroom.jpg

Een van de nieuwe modellen van de WRD lijn. Deze schitterende velg wordt in het volledig chroom geleverd. De gespleten spaken zijn aan de voorkant gepolijst en daarna is de velg volledig verchroomd. Dit geeft een heel mooi schaduw effect. Optioneel is de 18 karaats gouden verschroeving (tevens bij alle modellen van WRD). De velg wordt geleverd vanaf 17 t/m 19 inch in breedtes beginnend bij 7j t/m 11,5 j.

18 karaats gouden verschroeving....als mensen dat weten jatten ze je velgen onder je bak vandaan! 8P

Check www hieronder?

Welke auto heb je, welke maat wil je? Je gaat dan toch verlagen hoop ik?

Ps. Ik hoop echt dat je veel geld hebt :)

kijk ik heb nu een vw golf 2 :'(

maar ik wil binnenkort vw golf 3 gti halen (liever vr6 maar kost me te veel).

ik wil voor de 16 inch gaan ,misschien 17

Wat heb je al aan je auto gedaan?

17 onder Golf II zonder verlagen = Jeep
17 onder Golf II met verlagen = Scheuren @ kas

Back