This is a mobile optimized page that loads fast, if you want to load the real page, click this text.

W7@19mm

En het gaat hier om die W7 naald! Dat je met 19mm en W16 in de 90 zit boeit dan toch niet (en al helemaal niet als je een 21 hebt dat ligt weer helemaal anders).. Ik heb het over met wat voor sproeier ik rijd met mijn W7 en 19mm..(en 75mm PVC buis + kartfilter trouwens)
 
Verschillen tussen naalden zijn erg miniem, die merk je als gemiddelde scooterrijder echt bijna niet. Alleen als een bepaald gebied (halfgas, oppakken) niet goed te krijgen is kan je een andere naald uitzoeken.
 
ok, dan laat ik deze er gewoon in zitten. En het clipje van naald ook gewoon laten waar die zit? of is het beter om die omhoog/omlaag te zetten?
 
Dat was ik nog vergeten, W7 is dus niet heilig, tis zelfde verhaal als met sproeier, om het ECHT goed te krijgen moet je testen testen en testen .

[EDIT]
Clipje moet je dus ook gewoon proberen...
 
En dat is dus vaak het geval.

Gasnaalden wisselen geeft echt enorme verschillen.

Zo is een w16 in een 21 bijn altijd te rijk halfgas en kan een naaldje met een mooier verloop dat rigolreus veranderen.

Originally posted by Erik
Verschillen tussen naalden zijn erg miniem, die merk je als gemiddelde scooterrijder echt bijna niet. Alleen als een bepaald gebied (halfgas, oppakken) niet goed te krijgen is kan je een andere naald uitzoeken.
 
Originally posted by Ufo


Zo is een w16 in een 21 bijn altijd te rijk halfgas en kan een naaldje met een mooier verloop dat rigolreus veranderen.

klopt was bij ons/mh_racer ook het geval.
 
update: sproeier 112 is te groot
En morgen komen pas mijn bestelde 100 104 en 108 binnen. Laat ik maar beginnen met 100