This is a mobile optimized page that loads fast, if you want to load the real page, click this text.

W7@19mm

marbossi

Well-Known Member
sjoerdyo raadde mij in een andere thread de W7 naald aan. heeft dit erg veel effect en is het het geld waard? Setup:
dr70 getuned
19mm
sproeier?
yasuni R
doppler pen10
multivar
hebo clutch
malossi kevlar belt
5 gram rollen
bla bla etc.
Ik kan die W7 niet vinden op scootparts.nl en de dealers in mijn buurt kennende zullen ze hem ook wel niet verkopen. Waar kan je die gasnaald wel kopen? (op internet)
edit: bij j-p-s en 50cc ook niet
 
Last edited:
maak verschil, mh met mhr70 - 21mm niet echt lekker te krijgen met zo'n w16 oid (meen ik), en met een w7 wel dealers kunnen ze vaak wel bestellen.
 
Toen ik mijn 19mm kocht @ j-p-s zat er al gewoon een W7 naald in.

Misschien een foutje van hun kant? 0?

Anyway, heb je bij j-p-s gevraagd of op de site gekeken, want hun site updaten ze niet zo vaak.
 
En als je al niet eens je sproeiermaat weet, zou ik voorstellen om eerst een daarmee te gaan kloten...
 
ho ho, ik heb die carb nu thuis liggen en nog niet op mijn scooter gemonteerd. daarom die ? achter sproeier. En erik, waar kan ik die dan vinden op bij j-p-s? ik zet dan namelijk eerst die naald erin en dan pas ga ik hem monteren. sorry voor de misverstanden.
 
ga gewoon eens bellen man, jarno heeft echt wel zon naaldje liggen

ps niet alleen kijken wat er op een site staat gewoon ff bellen heb je gelijk antwoord...ook bij andere sites
 
Originally posted by Sjoerdyo
Wat dacht je van een emailtje/belletje richting Jarno?
ja, stom. bedankt. er trouwens een sproeier 75 in, geen 90. met die 17,5mm moest ik een 100 hebben. Iemand enige sugesties in welke richting ik het met die W7 en 19mm moet zoeken? ik dacht zelf aan 108. Natuurlijk blijf ik net zolang doorgaan tot ik de goeie heb maar toch is het handig om een voorlopige prognose te hebben.
 
En ik ben een keer 41 maten omlaag gegaan toen ik van een opgeboorde 14mm naar een orgineel 14mm carb ben gegaan.

Verschillende carb's zijn dus niet te vergelijken.