This is a mobile optimized page that loads fast, if you want to load the real page, click this text.

Vtm....

Status
Not open for further replies.
Hmmm het zou hier gaan om een serieuze uitlatentest.
Dat betekend dus dat er een paar scoots die iig op hun max draaien moeten komen.
Waarbij minder dan 19pk zeker niet meedoet.
Ik ga zelf dan ook uit van de meer serieuzere mensen die zich met het vak bezig houden,dus geen hobbyisten.
Ik verwacht zelf dus wel mensen van het FKT front , Twinsfront ,IS/JS,en eventuele anderen.
Dus nu moet niet iedereen zich gaan aanbieden want daar zijn de meetings voor.
Begrijp me goed het is niet rot bedoeld tegen de mensen die ook wel een brute setup hebben.
Ik wil alleen maar dat er mensen komen die echt veel verstand van zaken hebben.
Anders wordt het gegarandeerd een zooitje.
Het moet natuurlijk wel voorherhaling vatbaar zijn he.
Mijn excuses voor de mensen die zich gekwetst voelen.

-:-

Dan kun je ook beter niet vragen wie er interesse in hebben (zie vorige pagina) maar gewoon de mensen persoonlijk uitnodigen want anders loopt het toch in de soep...

Maar de harde kern wel Dus gewoon ff de mensen vragen die jij denkt geschikt te zijn (met de extreme pijpen) of zoiets... Agje je kijkt maar...

En we gingen weer ontopic

EDIT: Je start een pagina, je wacht, je leest het topic, je wacht, je doet een reply, en je ziet veel later dat er al heel veel replies tussendoor staan 8P

ik hoor denk ik ook niet bij de harde kern al is mijn setup wel bijna af. en ik woon nog in zeeland ook maja, vinni zou wel met mij willen komen, kun je hem ook eens zien. want niemand kent hem volgens mij van zien alleen van zijn vage posts op het forum maar eigenlijk ga ik nu zwaaar offtopic

ik kan dan dus ook de tjt f1 meenemen en de c20,

maar wil eigenlijk de vtm pijp maar dat kan nog wel even duren neem ik aan. want dan zit ik pas bij de 2e lading.

Ik ben uiteraard van de partij. Het zal wel weer een rit met Joor worden ofzo. Misschien dat ik Fred zover kan krijgen dat hij ook meegaat ofzo.
Ik heb als uitlaten mijn DPR en dan de team2k van Joor. Verder bood Sander mij een std. Speed cilinder aan, ik vind het prima om daarmee uitlaten te testen, jullie mogen het zeggen.

Status
Not open for further replies.