This is a mobile optimized page that loads fast, if you want to load the real page, click this text.

Vtm....

Status
Not open for further replies.

Het wordt dus ieder voor zich testen hoe en wat...

Is het niet zoiezo wat om een keertje met de "Snelle Jongens" bij elkaar te komen (Bijv. bij Tino) en gewoon alle scoots op de bank te gooien op zoek naar ieders hoogste vermogen?(Haalbaar op dat moment)
Dan komen we geljk aan een mooeie eiking die ook met de weersomstandigheden klopt aan elkar )

(Vreet me niet gelijk op, tis maar een idee:*)

Originally posted by Jacco

(Vreet me niet gelijk op, tis maar een idee:*)

Bang dat je op je kloten krijgt ofzo :*

Mja, moet zeggen dat dat wel erg interresant klinkt. Gewoon alle 18+ pk stofzuigers op een hoopje, en dan een middag ernstig knallen

Zoiets waren we een tijd geleden al van plan maar is er eigenlijk nooit van gekomen Tino moet op een zondag gewoon dynojet ff open flikkeren en de snelle jongens uitnodigen, komt vast wel wat leuks uit rollen

Erik snapt het.
Zoiets zal op zondag moeten ja.
Door de week veel te druk voor zulke dingen.
Plus dat er ook maar een bepaald aantal mensen kan komen anders weet ik het wel.............
Dat betekend dus alleen de ernstig harde kern.

-:-

Weet je hoeveel 18+ scooters er zijn?

Te veel om in 1 dag allemaal op de bank te zetten om het hoogste per stuk eruit te krijgen denk hoor

En ja, voor een groot man als jij ben ik erg bang om op mijn kloten te krijgen ja.....
(Niet echt hoor )

Was ook wat ik bedoelde met die opmerking...

Mja, testen kost gewoon fakking veel tijd.. Om goed te testen lukt het je niet eens met 1 scooter op een middag laat staan met een stuk of 10... Desalniettemin wel een leuk idee om het 1 en ander te bespreken en te testen

Originally posted by Valentino...
Tien scooters met exact dezelfde setup en alle tien geven ze wat anders aan vermogen.
Heel oud nieuws,vertel eens wat nieuws.......
-:-
Mensen spraken me wel tegen toen ik dit zei..

Originally posted by David
Niks. Geen enkele bijgewerkte cillinder is hetzelfde.
Daarom zou je ook moeten testen op een cillinder met standaard timing (voor de 3e keer...)
Plaat voor je kop ofzo?! :|
Jij bent degene met een plaat voor je kop kerel.. |(

Verder behoor ik dus niet tot de harde kern maar ik zou evt wel willen komen banken..
Heb iig leuk spul om te testen..
Mja, kzou alleen eigenlijk ook voor persoonlijk gewin komen natuurlijk..

Last edited:
Joost en ik zien het wel zitten om een keertje naar goes af te reizen, mits wij bij ernstig harde kern horen

Mja lijkt me heel erg vet, maar ik behoor denk niet tot de ernstig harde crew..

Dus ik weet niet of je wilt dat iedereen nu gaat reageren?

Bij deze schrijf ik me in, mijn cross setup is bijna klaar voor de strijd, en als Ruud dan toch rijd...(Neem aan dat hij er ook wel zin in heeft )
Ik vraag 't 'm straks wel ff ...

Moet je dan perse met een Speed ofso rijden om bij de harde kern te horen :?

Beetje loze opmerking van je....
Misschien rolt dr wel een leuk vermogen uit voor dat geld...

nee, maar wel om in de 20 pk's te scoren, en ik DENK dat je dan een beetje bij de harde kern hoort...

Het heeft denk ook met investeren en testen te maken...

Maar goed, ik neem m'n opmerking terug

Ik wil ook wel ff koekeloeren als ik bij de harde kern hoor De weg weet ik wel Magoed, als er concrete plannen zijn kun je het misschien verder bespreken

Status
Not open for further replies.