This is a mobile optimized page that loads fast, if you want to load the real page, click this text.

Vtm....

Status
Not open for further replies.
Originally posted by Valentino...
Ik heb geen zin meer..............:'(





-:-

Ruilen? Jij mijn kappen schuren en frezen en ik lassen voor je . Wordt zelf ook een beetje moedeloos van hoeveel ik nog moet doen binnen 2,5 maand.
 
Originally posted by Valentino...
Ik heb geen zin meer..............:'(

las dan 1 zo'n cilindertje dicht van de onderkant, heb je mooie bierpul

Misschien kan je 1-of-andere zwartwerker huren voor weinig
 
Originally posted by Valentino...
Ik heb geen zin meer..............:'(

W0000000000000000T, VET MAN!!
Bizar bruut gewoon!!!!

:~ :~ :~ :~ :~ :~ :~ :~ :~ :~ :~

O-) :X

[edit]
Hoe staat het met de Pia versie?
[/edit]
 
Originally posted by The One
Ik vind het maar BEUNWERK

En jullie zijn allemaal NOOBS




Sorry even een opstandig buitje..... werd te geil van al dat geruk!!

:+
en ik word gek, van jouw geile-uitlaat-vervuiling-praat op dit forum :+
 

ik dacht dat het met zo een wals net makkelijker was,

btw: heb alles eens goed gelezen maar dat pompen |(
 
maar het kan zomaar zijn dat een vtm pijp het bij de helft niet beter doet vanwege de wisselvalligheid met setups waar pijpen op presteren

dingen zien er wel goed uit met een alu dempert bdw
 
Originally posted by ufo735
ik dacht dat het met zo een wals net makkelijker was,

btw: heb alles eens goed gelezen maar dat pompen |(

Wat is er dan mis met dat pompen ? Weet jij soms een betere methode :||(
 
ooooh, feest ballonnetjes

ik snapte eerst ook niet wat er gepompt moest worden maar nu snap ik het
eigenlijk een heel slim systeem :!

ik volg het topic al een tijdje en de pijpen worden vet
kan niet wachten @ eindresultaat en prestaties @ test
 
Prestaties zijn bekend (Op iig 1 setup)

Erik:

De meeste mensen die die pijpen hebben besteld hebben vrijwel allen setups die qua onderdelen elkaar niet veel ontlopen denk, en misschien wordt de setup wel aan de uitlaat aangepast ofzo
 
jeezes dat moet idd verschrikkelijk veel werk zijn

zo telkens een ontluchting er aan lassen en dan die toevoer...

nice job man

thx voor de pics hans F
btw dat is toch ook niet home made?
 

Volgens mij was er laatst nog een topic gaande over de PR, Evo, C20, R2. Die zijn allemaal voor 13500 en hoger zo'n beetje maar die lopen qua prestaties ontiegelijk uiteen.
 
Tino krijgen mensen die een uitlaat van je kopen te horen voor welke timing hij is gefixed? En het zelfde geldt voor het cartervolume en de druk. Het lijkt mij nogal handig om dit te weten, anders kom je nog niet tot de prestaties die je wil.
 
Status
Not open for further replies.