This is a mobile optimized page that loads fast, if you want to load the real page, click this text.

Vtm....

Status
Not open for further replies.
Originally posted by Mol
Not a problem. I'll do it right now.

Nice. Something to look at for the newcommers and if you have been away for a while.
This topic is accelerating wery fast. So it is nice to find all the pictures in the same place.

Supervet Tino, dat pompen he...hoeveel bar komt daar wel niet op te staan (ongeveer)?? Niet dat ik ook maar iets aan het antwoord zal hebben, maar ik vraag het me gewoon af. Ik heb namelijk een deukje in me speed2000 zetten, maar als jij dit kan kan je ook vast wel me deukje eruit krijgen zonder in dat ding te zagen?

ik denk niet dat het kan omdat je wel een luchtdichtte pijp moet hebben als je er druk op wilt zetten.
dus dan zal er bij jou je stuk waar je een deuk in heb af moeten zagen, dichtlassen aan twee kanten en dan moeten pompen, dat lukt dus niet, denk ik.

Daar had ik ookal aan gedacht, maar ik hoopte erop dat Tino daar wel een maniertje voor zou hebben...stukje kauwgom ofzo

Laat ff een pica zien....
Dan kan ik er meer over zeggen.
Maar ik vrees het ergste,waarschijnlijk moet ie open, uitkloppen en dichtlassen.
Als je een beetje metaalbewerker bent zie je er weinig meer van dan.

-:-

Originally posted by Pronk
Daar had ik ookal aan gedacht, maar ik hoopte erop dat Tino daar wel een maniertje voor zou hebben...stukje kauwgom ofzo

een bout erop lassen, verhitten en proberen eruit te trekken?

Nja kijk...de deuk zit bij de ophangplaat, door de vorige eigenaar is er niet opgelet bij het aandraaien van de uitlaat op de ophanging zegmaar.

Je ziet er dus vrij weinig van zegmaar, en hij zit ook op een plek waar het (is mij verteld door 'kenners op dit gebied') mij geen vermogen zal kosten. Ik denk dat het bewijs ook wel geleverd is dat mijn vermogen niet achterblijft bij de rest, maar het gaat mij er meer om dat als ik de uitlaat verkoop (Waarschijnlijk deze winter) ik er wat meer voor kan vragen als hij niet beschadigd is.

Maargoed...als er gelast en misschien gezaagd moet worden dan hoeft het van mij niet meer hoor

Originally posted by Valentino...
beter zo laten denks.

He Tino, omin lauwe boi, ga jij nou ookal beginnen met dat spange taaltje, of bedoelde je het "denks" niet zo? Doe de groete aan je Donna

Hoeveel druk erop komt te staan zou ik zo niet weten ik pomp altijd door tot ie gaat lekken.
Maar het is wel veel das zeker.

(David) Pompen gebeurt met olie,lijkt me logisch dat je dat er voor gebruikt of water.
Als je graag dood wilt moet je dit met lucht doen.
Waarom dat zo is kan je zelf wel verzinnen denks?

(Pronko) Aan mijn Donna???
wasda?

Denks klinkt wel goed en ligt lekker in de mond. Dasal.

Laat maar, dat hele omin lauwe spanga donna reply-tje van mij ging helemaal nergens over, maar ik wilde ff duidelijk maken dat ik het kansloosch vindt dat mensen zo praten op forum, en ik was al bang dat jij ook ging beginnen.

Donna is trouwens chick/vriendin/vrouw, niet dat je daar echt de groeten aan moet doen,maar ik moest ff een zin verzinnen waar het woord Donna in voorkwam

Snap je het nog? Of zullen we maar weer ontopic gaan :X

*edit* ik zeg stiekem ook weleens 'denks' hoor, ssst O-)

Ik dacht ook al dat het met olie zou moeten gebeuren, logisch.

Status
Not open for further replies.