Originally posted by Kenan
Originally posted by Valentino...
Tien scooters met exact dezelfde setup en alle tien geven ze wat anders aan vermogen.
Heel oud nieuws,vertel eens wat nieuws.......
Mensen spraken me wel tegen toen ik dit zei..
Originally posted by David
Niks. Geen enkele bijgewerkte cillinder is hetzelfde.
Daarom zou je ook moeten testen op een cillinder met standaard timing (voor de 3e keer...)
Plaat voor je kop ofzo?!
Jij bent degene met een plaat voor je kop kerel.. |(
ronald w heeft hem nog die 800Originally posted by chezzmo
Mischien is een DIG ook nog een leuke aanvulling......
Ik vind 1,5pk verschil op een vergelijkbare setup (beide getunede cilinders) veel.. ik weet niet wat jij daarvan vindt ?Oja joh...
Als je deze uitlaattest op een stnd timed cillinder uitvoert, komen er in ieder geval nog ENIGZINS vergelijkbare gegevens uit.
Dat jij beweerd dat een bepaalde uitlaat het beter doet op een bijgewerkte cillinder is allemaal leuk en aardig.
Maar als je gaat testen met en bijgewerkte cillinder komt er weinig uit waar iemand anders ook iets aan heeft, want dan is er helemaal geen touw meer aan vast te knopen....
P.s het lijkt me voorderest leuk als we stoppen met het verneuken van dit topic & jij bijlessen begrijpend lezen neemt. [/B]
Tino ik hou van je :*Originally posted by Valentino...
We houden het in deze topic wel gezellig mag ik hopen.
-:-
Originally posted by Valentino...
Gaat allemaal goed komen denks.
Wordt wel pas in 2004,denk ik.
Heel misschien eerder.
-:-
Originally posted by Pinasco Nitro
maat van me is ook ter beschikking , gast met tjt cilinder,c20,25mm,etc