This is a mobile optimized page that loads fast, if you want to load the real page, click this text.

Vtm....

Status
Not open for further replies.

Oja joh...
Als je nou gewoon eens ECHT leest wat er gezegt wordt.
Verschillende scooter met dezelfde setup geven een ander vermogen aan, DUIDELIJK. Is ook allang algemeen bekend.
Ga jij maar eens 2x exact dezelfde run maken.....

Als je deze uitlaattest op een stnd timed cillinder uitvoert, komen er in ieder geval nog ENIGZINS vergelijkbare gegevens uit.
Dat jij beweerd dat een bepaalde uitlaat het beter doet op een bijgewerkte cillinder is allemaal leuk en aardig.
Maar als je gaat testen met en bijgewerkte cillinder komt er weinig uit waar iemand anders ook iets aan heeft, want dan is er helemaal geen touw meer aan vast te knopen....

P.s het lijkt me voorderest leuk als we stoppen met het verneuken van dit topic & jij bijlessen begrijpend lezen neemt.
 
Originally posted by chezzmo
Mischien is een DIG ook nog een leuke aanvulling......
ronald w heeft hem nog die 800
en ik heb als het goed is morgen mijn uitlaat binnen zit echter een nadeel aan dat je een varbouwd subframe nodig hebt omdat het mondstuk rechter is als normaal mischien toch wel een leuke pijp kom aleen net kijken dus ik denk niet dat ik me bij de harde kern mag rekenen maja lijkt me wel leuk zoon dag
greets noel
 
Het lijkt mij ook erg leuk, en vooral leerzaam zo'n dagje testen met ze allen. Misschien kan mijn NRG dan wel bij Remi erbij in de bus erbij? :*

IF I'm invited ofcourse....
 
Misschien een idee, om dit een beetje list-achtig aan te pakken? (wat is de max, die je daar wil hebben tino?)

Ik zou graag meekomen, maar als de groep al te groot is......
 
Nu nog maar even over die pijp, want daar ging het tenslotte allemaal over . Tino, je zei dat je in plaats van bochten uit stukjes (a la DPR) liever de bocht pompte oid. Hoe gaat dat oppompen dan in z'n werk?
 
Gewoon twee stukken plaatstaal op elkaar leggen,naad dichtlassen,pomp erop,ontluchting erop en knallen maar.
Moet je natuurlijk wel de goede uitslagen hebben...........
Die mag je zelf verzinnen.


-:-
 
Ik vind 1,5pk verschil op een vergelijkbare setup (beide getunede cilinders) veel.. ik weet niet wat jij daarvan vindt ?

Verder is het goed jong, wat jij wil.. doeiiii
 
Juist. Maar euhm Tino, wat is nou het hoogste wat er met die VTM pijp van je gescoord is ? Neem aan dat je dat wel hebt getest blablabla.


En ja, ik ben lui, en heb wel een beetje gezocht
 
Originally posted by Valentino...
Gaat allemaal goed komen denks.
Wordt wel pas in 2004,denk ik.
Heel misschien eerder.

-:-

2004 zou erg mooi zijn, kan ik nog het een en ander aanpassen aan me blok in de hoop om richting de 21 te komen
 
Ik heb hier nog een nieuwe DPR, maar weet niet echt de spec's ervan, alleen dat ie rond de 13.600 toeren ligt, zou dat de moeite van het meenemen zijn?

Heeft btw ook een rechte flens...
 
Originally posted by Pinasco Nitro
maat van me is ook ter beschikking , gast met tjt cilinder,c20,25mm,etc

ik persoonlijk denk dat die kerel toch echt niet tot de harde kern hoort......
 
Status
Not open for further replies.