Ah ok, dat heb ik dan verkeert begrepen.
Je weet nu in ieder geval wat het aantal Ah precies inhoudt, kun je later, als je eventueel een zwaardere startmotor hebt gevonden/gemonteerd, bekijken of je eventueel ook een grotere accu nodig hebt.
Ze bestaan gewoon:
TAIDA 50cc 60cc 80cc 100cc HIGH TORQUE QMB139 STARTER MOTOR *NEW* | eBay
TAIDA HIGH TORQUE STARTER MOTOR FOR. 50cc - 100cc QMB139 4-STROKE ENGINES. THE HIGH-TORQUE STARTER MOTOR AND THROUGHOUT. NUMBER OF SPLINES: 10. SHAFT LENGTH: 11mm. BOLT HOLE SPACING: 70mm.www.ebay.com
TAIDA HIGH TORQUE STARTER MOTOR FOR 50cc - 100cc QMB139 4-STROKE ENGINES
THIS STARTER MOTOR IS RECOMMENDED FOR ANY QMB WITH A BIG BORE KIT
OR STROKER BIG BORE KIT
nog eentje:
OKO 50cc 60cc 80cc HIGH TORQUE QMB139 STARTER MOTOR | eBay
50cc - 100cc QMB139 4-STROKE ENGINES. OKO HIGH TORQUE STARTER MOTOR FOR. TO THE HIGH-TORQUE STARTER MOTOR AND THROUGHOUT. SHAFT LENGTH: 11mm. BOLT HOLE SPACING: 70mm. WITH A BIG BORE KIT OR STROKER BIG BORE KIT.www.ebay.com
op ebay staan heel veel start motoren voor de gy6 met een grote cilinder
klopt inderdaad. Dacht dat alle gy6 startmotoren hetzelfde model is maar ze ziien er inderdaad heel anders uit als de standaard
dat wordt kicken of toch vragen aan de brommerboer of zij hier een oplossing voor hebben.
En dan heb je de rook nog. Heb je nog een vactuur of bon van toen je de cilinder hebt laten installeren? Daar zou dan op moeten staan of ze daadwerkelijk de sproeier hebben vervangen, anders kan ik niks anders bedenken als olie die dat verbrand wordt.
Post automatically merged:
Je zou het trouwens ook heel makkelijk van de bougie af moeten kunnen lezen of hij te weinig benzine krijgt of olie verbrandt. Is 5 minuten werk en zou een duidelijk antwoord moeten geven
ik heb niet zo veel gedaan bij chinese scooters maar die zit volgens my vrijwel op dezelfde plek van mijn piaggio. Daarvoor gebruik ik een lange dopsleutel (weet niet precies hoe die heet maar is een normale dopsleutel maar dan een paar centimeter langer zodat hij over de bougie heen past) daar stop ik dan een vierkante ijzeren staaf in en daar kan ik dan weer aan draaien met een waterpomp tang, na een slag zit hij dan al los genoeg om de rest met de hand te doen. Het is een beetje omslachtig maar werkt perfect
taiwan is toch een deel van china?
is als het goed is het 1 kapje onder de voorkant van je zadel. Maar dan zit je met het probleem dat de bougie niet recht op de cilinderkop staat maar schuin op de zijkant waardoor het frame in de weg zit.
ja, waar je voeten zitten aan de buitenkant van de scooter. Waar de cilinderkop achter zit
volgens mij heb je het niet helemaal goed begrepen haha
aahhh mooi. Wat was het probleem?
carter te veel olie dat geeft teveel onder druk, dat kan de hele zooi slopen.lijkt mij dat er olie verbrand wordt