Vragje over de nieuwe peugeot Speedfight Furious

bbeerrtt

Well-Known Member
Hallo, ik word binnekort 16 en ik ga ook een scootertje kopen, ik heb deze op het oog: peugeot Speedfight Furious.
Deze is best aan de dure kant maar dan heb je ook wat Digitalen dashbord, En een verschikelijke mooie kleur Zilver/rood :p.
Er zit een uitlaat op die ik niet ken jullie wel?
En kunnen jullie er nog wat over vertellen,
Hij komt eind deze maand uit.


11.jpg


Meer info
info
 
Advertisement - register to remove this

Originally posted by Raki
Als je het fijn vindt om de bekende speedfight ubergare voorvering te hebben....

wat is er mis met die veering, ik heb er geen problemen mee
en trouwens er is ook een race team die met een mono arm rijdt als je bedoeld dat een mono kl*te is
 
Ik vind die bovenste naaaaarr, beetje niet originele uitvoering. Stuurtje vind ik ook brak staan op zo'n standaard ding.

Die tweede foto daarentegen is wel erg fijn, mooi simpel strak en stylie; leuk ding om te zien....
 
Originally posted by B&H design
wat is er mis met die veering, ik heb er geen problemen mee
en trouwens er is ook een race team die met een mono arm rijdt als je bedoeld dat een mono kl*te is

ik heb ook vaak op een sf1 & 2 gereden.. die voorvering en de voorvork is gewoon bagger, veel te zacht, heb ook wel s gehoord dat de mono-arm van een sf2 afgebroken is :eek:
weggedrag vind ik gewoon heel erg zwak aanvoelen bij een speedfight1/2, maar dat zal wel wennen zijn

als ik m zou hebben zou ik als eerste wel op zoek gaan naar een stuurkap ;)
heeft iemand foto's van de cockpit trouwens? ben benieuwd hoe ze dat gedaan hebben op dat stuurtje :)
 
Originally posted by ICE
ik heb ook vaak op een sf1 & 2 gereden.. die voorvering en de voorvork is gewoon bagger, veel te zacht, heb ook wel s gehoord dat de mono-arm van een sf2 afgebroken is :eek:
weggedrag vind ik gewoon heel erg zwak aanvoelen bij een speedfight1/2, maar dat zal wel wennen zijn

als ik m zou hebben zou ik als eerste wel op zoek gaan naar een stuurkap ;)
heeft iemand foto's van de cockpit trouwens? ben benieuwd hoe ze dat gedaan hebben op dat stuurtje :)


Ik eigenlijk ook wel, ik ga zo ff naar een dealer en kijken of hij hem al heb,waarschijnlijk niet en neem ik wel ff me digi cam mee,

En die jerforce gaat rond de € 2800.- liggen
 
Speedfight furious

ik wil ook een furious kope maar weet niet of deze scooter okew is:
Het is een scooter van ongeveer 2 jaar oud. kapschade(voor ,zijkant, spoiler)
en kapje kapot voorlampje ( knipperlicht) voor 1000 euro bij een dealer.
die kappen kan ik late spuiten door een kennis van me (echte spuiterbedrijf)
zou jij me deze scoot aan raden. of toch voor een aerox of beta ark gaan.

alvast bedankt
 
waarom koop je geen nieuw model runner?? Die zijn ook vet.. en nog origineel nu iig.. plus het is piaggio..dat staat zowieso bekend om betrouwbaarheid enz.. Ook een goeie optie ipv van een peugeot sf2 :\
 
ben zelf ook niet erg gecharmeerd van die poegeot blokjes, hoogst mogelijke cilinder is een mhr replica, niet erg hoog gegrepen al zeg ik zelf, ook vind ik ze niet erg super rijden, rijd toch veel liever een aerox of liever nog een sr, maargoed das mijn mening, ik ben bang dat wanneer je deze scoot koopt voor dat belachelijk hoge bedrag, en je ooit nog eens echt hard wilt gaan dat je zuur eruit komt. peogeot blok is en blijft toch wat minder dan een pia of mina blok, en ik zie niet echt in de toekomst dat malossi of polini aan "snelle" cilinder voor peogoet gaat werken
 
Back
Top