Vragje over de nieuwe peugeot Speedfight Furious

bbeerrtt

Well-Known Member
Hallo, ik word binnekort 16 en ik ga ook een scootertje kopen, ik heb deze op het oog: peugeot Speedfight Furious.
Deze is best aan de dure kant maar dan heb je ook wat Digitalen dashbord, En een verschikelijke mooie kleur Zilver/rood :p.
Er zit een uitlaat op die ik niet ken jullie wel?
En kunnen jullie er nog wat over vertellen,
Hij komt eind deze maand uit.


11.jpg


Meer info
info
 
Advertisement - register to remove this

ja + er zijn weinig opvoerspullen voor te krijgen, en als je echt vet wil gaan zal je toch veel dingen moeten modden etc.
Voor de rest vind ik het gewoon een speedfight 2 met een gaar stuurtje wat dus absoluuut niet staat @ speedfight.
En voor die prijs heb je bijvoorbeeld ook een Rox of iets anders.
 
De speedfight is mooi, maar ik vind zelf het stuurtje niet mooi staan. DwAAs zegt wel: "Voor dat geld heb je ook een Rox" maar dan ben je wel uber origineel :S... Als je origineel wil zijn is deze speedfight een leuke optie!
 
Deze speefight is zkrz ook al met injectie.
Dan kan je alleen de vario ring/plaat er uithalen.
OM harder te gaan.
En die uitlaat lijkt op die van de nieuwste runners alleen dat met chroom hitteschildje.
Maar wel mooi ding.
 
Als je origineel wilt zijn moet je op een roze Mint rijden. Er spelen toch wel meer dingen mee als originaliteit? Een Aerox kan je net zo origineel maken als je zelf wilt, het ligt eraan hoeveel moeite je erin steekt. En ik zie meer Speedfights rondrijden als Aeroxen trouwens, zeker bij mij op school zijn de Speedfights duidelijk in de meerderheid.
 
idd, je kan hem zelf origineel maken, maar, dat is erg moeilijk aangezien er al veeeeeeeeeeeeeeeeeeel is gefantaseerd aan scooters. hij moet natuurlijk wel rijbaar blijven :p hehehe
 
vind zo'n stuurtje nog best stoer staan hoor :) mooie kleuren, nette std pijp. die haal je er ws toch snel af :p

peusjo is niet echt makkelijk snel op te voeren, wel de simpele dingen, de middelmatig snelle dingen. maar niet heel erg snel.

ik vind hem mooi en origineel :)
 
ik vind 'm mooi! maja dat blok hè... ik heb 't niet zo op verticaal... Niet dat er voor morini ac veel te krijgen is, maar dat is weer een heel ander verhaal. iig ik vind het een erg nette scooter!
 
Bedank alle maal voor jullie reactie.
Ik hoor alle maal van de dingen zoals:
- Nette std pijp. die haal je er ws toch snel af
- Deze speefight is zkrz ook al met injectie
Sorry hoor, wat bedoelen jullie met deze quote`s. ik heb echt geen ene moer verstand van Scooter.
Alvast bedankt
 
hahaha
lol
ehh,
-std nette pijp- betekend dat de uitlaat die standaart bij die scooter geleverd wordt er netjes/mooi uitziet.
-zkrz met injectie- betekend dat de mensen hier denken dat het motorblok niet wordt aangedreven door coventionele verbranding(dus met een carburateur etc etc) maar dat de benzine DIRECT in de cilinder wordt geinjecteerd wat de zaak een stuk zuiniger maakt. maar in dit geval is dat niet zo. dus deze scooter gaat gewoon met een carburateur etc etc. is een stuk minder ingewikkeld en breekbaar>positief dus....
en als je van wat ik nu zeg weeeer niks begrijp zou ik me maar ff meeer gaan verdiepen want dan kom je er niet.....
 
Back
Top