Originally posted by to3t3r
Oi,
Ik heb wat vraagjes :
1) Scheeld het veel qua trekkracht als ik me carter tune ?
JA, MAAR LIGT NATUURLIJK AAN WELKE STAGE VAN TUNING
2) Als ik meer trekkracht wil welke maat overbrenging zoek ik dan ongeveer en welk merk ?
STANDAARD VERHOUDING, MAAR DAN RECHT...
3) Is de MHR Rep. untuned ook grapig of moet ik hem toch laten tunen ?
ALS JE JE CARTER LAAT TUNEN LAAT JE JE CIL TOCH LEKKER MEETUNEN, KAN DIE MOOI PASGEMAAKT WORDEN OP HET CARTER (SPOELKANALEN, HEMD enz...)
Setup :
- 70cc MHR Rep.
- 17,5 Amal Carb
- MK Uitlaat Chrome
- Polini Overbrenging maat weet ik niet
ZOU WEL MINIMAAL VOOR EEN 19 GAAN... EN JE KAN OOK MEER VERMOGEN ERUIT HALEN ALS JE EEN ANDERE UITLAAT KOOPT
Grt TO3T3R
Uhm, er bestaat geen C16 of Jolly voor een zenithOriginally posted by to3t3r
Is het niet slimmer om dan een C16 of een Jolly Moto van een Zenith te laten ombouwen ? Ik ken eerlijk gezegt de R Force niet zo goed...
Grt Ray
Originally posted by Neosracer
Op een 70cc mhr tuned zal ik gaan voor een 21 mm carb.
Originally posted by RacerX
omdat ie groter is, hahahaha8P
Originally posted by RacerX
OKe ik doe normaal maar noem me geen N00B !!!
En 21mm en 19mm kan allebei trouwens.
Originally posted by RacerX
omdat ie groter is, hahahaha8P
Originally posted by Bart Nrg Mc2
- Hij is het prijsverschil niet waard naar mijn mening...
- Er zit een kl*te-gasnaald in een 21mm [al wil het onderling nog weleens verschillen]...
- Gezien de restricties qua racen is het ook een waardeloze carb; je bent altijd beperkt tot 19mm, en als het niet zo is; dan is een 21mm wel schraal, dan kan je beter een 24mm Flatside, 25mm DO of 28 Keihin/Hebo monteren...
Originally posted by PowerFreak
Hoeveel is het verschil in geld?