Manston vraagjes

Nou weet ik het niet meer heel zeker, want pia doe ik normaal niet aan, maar volgens mij had Arne toendertijd op z'n zipje toch echt wel last van te veel compressie en heeft toen z'n Manstonkopje moeten aanpassen.
 
Nou heb ik ff een vraag , welke dealer heeft een manston zuiger op voorraad of kan die vrij snel bestellen.
Ik heb geen in om een halve eeuw te wachten op dat ding bij me eigen dealer.
Als iemand info heeft , pm me dan ff :)
 
JohnB said:
Een evo kop past wel in de Manston buitenkop en andersom.
Maar het probleem zit hem met de afdichtringen voor de tapeinden. Deze vallen contra.
Bij de Hebo in de verbrandingskamer en bij de Evo in buitenkop.

DAAROM past het niet
zeg ik tog,past niet :+
 
EXup^ said:
Nou heb ik ff een vraag , welke dealer heeft een manston zuiger op voorraad of kan die vrij snel bestellen.
Ik heb geen in om een halve eeuw te wachten op dat ding bij me eigen dealer.
Als iemand info heeft , pm me dan ff :)
Iemand :? ( ja ik ben niet echt geduldig :p)
 
Je hoeft de kop niet perse uit te draaien als je gewoon zo als de cil. uit de doos komt wilt gaan rijden moet je met octaanverhoger rijden
 
Enrico@nrg said:
Op mijn NG staat ook P17R.. Zegt dat nog iets :p

Uhm raar. Ik dacht toch dat dat ook op een manston stond. Maar wat wil je precies met dit reply duidelijk maken:?

Ik weet het nou ff niet meer. De een zegt uitdraaien de ander niet? Het meeste geloof ik JohnB. Ik wil dus graag zeker weten en niet dalik de manston naar de haaien rijden.

En weet niemand formules of wat, er zijn toch zat proffesionele tuners @ forum die dat weten?
 
Ik zou zeggen stuur een mailtje naar koopmans of twins en hoor de mening van een tuner... die het ws ook kunnen uitvoeren
 
he ik wou ook graag iets vragen staat die p in de code voor pia ??

bij mij staat namelijk m17r op me cilinder het is met een bronze kop wel type is dit

b.v.d

hij is voor mina hz
 
Last edited:
Ik weet dit niet zeker of dat klopt, maar als je het zo leest denk ik wel dat de m voor mina staat dan, ik zou me niks anders kunnen bedenken.
 
Als je een goede vulling hebt is uitdraaien een must om met een goede afstelling van squish, onsteking en carburatie te kunnen rijden.

Jammer dat dit steeds herhaalt moet worden op het forum.
 
Back
Top