vraagje over speedfight

Status
Not open for further replies.

brodka

Well-Known Member
hello allemaal

heb een vraagje ben van plan een speedfight te kopen, maar ik vroeg me of de koffer onder het zadel groot genoeg is voor en helm in op te bergen

thanx:)
 
Advertisement - register to remove this

En als je echt slim wil zijn koop je een slot met losse schakels... kan je in je helm proppen samen met andere brol ;)
Ik heb er zo'n en ik sta soms zelf stom wat ik in mijn bak allemaal inkrijg samen met mij helm en soms slot.... (is wel Sfera....)
 
ah en nog ff iets vragen
als je gewoon al de begrenzers uit een speedfight haalt (piemel vd uitlaat en plaat uit vario) hoe snel rijd die dan ongeveer?

zijn er nog andere begrenzers dan deze 2?

tnx
 
Originally posted by brodka
ah en nog ff iets vragen
als je gewoon al de begrenzers uit een speedfight haalt (piemel vd uitlaat en plaat uit vario) hoe snel rijd die dan ongeveer?

zijn er nog andere begrenzers dan deze 2?

tnx

"prop" in luchtfilter denk ik
 
...hoe snel...

Originally posted by brodka
ah en nog ff iets vragen
als je gewoon al de begrenzers uit een speedfight haalt (piemel vd uitlaat en plaat uit vario) hoe snel rijd die dan ongeveer?

zijn er nog andere begrenzers dan deze 2?

tnx

...idd, prop in de vorm van een wit plastic blokje met 2 gaten, in het tweede gedeelte van de luchtfilter (dus dat langwerpig deel).

In mijn geval reed hij zonder de begrenzers tegen de 90 (teller) aan.

Doei

;)
Nancy
 
Originally posted by TB
Maar als je rijdt heb je als het goed is je helm op dus past je slot wel (bijdehand mode).
Zo bijdehand is het niet... Het is gewoon zo.
Het kan dus geen kwaad om nog een kettingslot te kopen. Zou ik in ieder geval zeker doen.
 
Speedfight

Over die prop in het luchtfilter (of eigenlijk, het aanzuigelement dat ervoor zit) Het is officiëel geen begrenzer, de buisjes hebben wel degelijk een functie. Ik heb de buisjes uitgeboort, dat werkte beter dan wanneer ik ze helemaal verwijder. (Bij grotere carb's kan het misschien wel)
(Diegene die uitleg hierover wil moet het zeggen, because it's a long story)

Over dat slot: De speedfight heeft een "boa-slot", deze kun je bij je speedfight kopen (soms zit hij er al bij). Dit slot komt aan de achterkant van je scooter en het zit verwerkt in het frame, zodat je geen ruimteverlies hebt.
 
Last edited:
wooow 90 zonder voor de rest er iets voor te doen, dat vind ik al goed genoeg

k ga misschien wel nog nen andere uitlaat kopen, voor de mooiere sound en het uitzicht

tenk joe
 
weet wel dat het om een teller gaat die willen wel is afwijken mn buren hebben een zenith en die rijdt met een sp3 en verw. variobegr. ook 90 op teller maar ze mogen bij zijn als dat apparaat de 70/75 haalt.
was wel graapig 'ik ga 90!!' ging ik dr naast rijden op mn vision die 100 ECHTE km ging kwam niet verder dan de 70/75 HAHA
 
bedoel je zo'n honda vision scooter?
heb ik ook "lang geleden" (als ik 16 was, ben er nu 22) gehad, maar was niet vooruit te krijgen.

had een polini 65 en polini uitlaat en hij reed nog maar 70 ofzo, dan was hij volledig aan het einde van zen toeren. vario werd nochtans volledig benut

hoe jij er 100 uitkreeg zou ik wel graag weten?
 
Klein vraagje, aan de buitenkant van de luchtfilter van een speedfight zitten van die gaatjes mlet plastic erin dat je er kan doorduwen denk ik... Is dat ook een bergrenzer???? Of krijgt hij da te veel lucht ofzo????

Deze gaatjes:
 
Status
Not open for further replies.
Back
Top