Speedfight 1 vraagje(s)

Sescot

Well-Known Member
Hey,
Ik heb tijd geleden speedfight 1 gekocht. Hier zit alleen voor niet zo'n soort grill. Achter wel. Ik had op internet gekeken maar kon alleen maar gaas vinden. En dit waren dan vrij grote stukken. Als ik dat koop moet ik daar dan gewoon een stuk afknippen ofzo en op de een of andere manier vast proberen te klemmen?
Mijn scooter maakt soms ook een beetje een raar geluid. Komt niet uit de uitlaat. Het is een beetje een soort zucht. Is moeilijk te omschrijven. Ik dacht eerst dat het kwam omdat niet alle kappen goed aansloten, dat er dan lucht langs ging ofzo. Dit was dus niet het geval want nu ze wel goed vast zitten heb ik het nog.
Mijn electrische start doet het ook niet meer. Zijn er dingetjes die ik kan doen om heb proberen te maken? Het ligt niet aan de accu.
Als ik dit zo zie had ik het topic misschien maar speedfight vragen moeten noemen ;)
gr,
sescot
 
Advertisement - register to remove this

ja, ik knijp mijn rem in.
Ik rij al een paar maand op de scooter en heb er toen ik hem kocht een nieuwe startmotor in laten zetten. Ik weet niet wat een relais is maar ik hoor wel een geluidje.
Ik hoorde dat geluid soms wel eerder als ik wou starten maar dan deed hij daarna wel normaal.
 
Back
Top