vraagje over mijn speedfight2

speedfighterke

speedfighterke
hoi heb een speedfight2 op mijn papiere staat sibooa fight:eek: ??
weet iemand dat dit nrml is want et is een spedfight2

maar ier komt de vraagkes
ik rij me mijn speedfight2 72-78 op teller
gewichtjes die er in zaten ware verslete en nu emme ze er 8 gr in gestoke is dit niet veel te zwaar ???
uit mijn speedfight2 is enkel vario ringske er zit ng rondelleke in demper maar da geeft nix meer of minder as die er uit is

ik wil gwn harder trekken en zou graag 80 op de teller halen want 78 haalt ie enkel waneer hij zin heeft :?

iemand raad voor me mijn scoot is nu in garage nieuwe krukas,koelvin,luchtfilter,cilinderpakkinge,zuigerringe,ect ect
maar ik zou graagw ete wat er evt nog ana moet verandere om harder te trekke en die 80 op de scooterteller te halen
welke gewichtjes moet ik gaan halen want 8gr is ws te zwaar


mercikes alvast tot hoors grtz
 
Advertisement - register to remove this

op welke papieren ? Je gelijkvormigheidsattest of verzekering ? Indien verzekering is dat niet echt een probleem, als het maar goed staat op je gelijkvormigheidsattest.

Waarom zou je trouwens krukas en alles laten veranderen ? Zijn de lagers stuk of willen ze dat allemaal bij je dealer maar even 'aanraden' ?

PS: er zit geen varioring in een speedfight, maar een plaatje achter de vario en de ring van de uitlaat zou wel degelijk verschil moeten maken ?

en ivm het probleem van optrekken, gewoon goed afstellen en kom je al een heel eindje. Wellicht kunnen andere Peugeot rijders wel je in de goede richting helpen in dit topic, daar heb ik geen ervaring mee.
 
op welke papieren ? Je gelijkvormigheidsattest of verzekering ? Indien verzekering is dat niet echt een probleem, als het maar goed staat op je gelijkvormigheidsattest.

Waarom zou je trouwens krukas en alles laten veranderen ? Zijn de lagers stuk of willen ze dat allemaal bij je dealer maar even 'aanraden' ?

PS: er zit geen varioring in een speedfight, maar een plaatje achter de vario en de ring van de uitlaat zou wel degelijk verschil moeten maken ?

en ivm het probleem van optrekken, gewoon goed afstellen en kom je al een heel eindje. Wellicht kunnen andere Peugeot rijders wel je in de goede richting helpen in dit topic, daar heb ik geen ervaring mee.



heej op gelijkvorminsgattest staat dit geschreven, ik ken niets van bromemrs af,waarom krukas,enal wordt verander daar mijn krukas zijn schroefdraard over was,koelvin,luchtfilter,cilinderkopringe kapot, daarom wordt dat nu allemaal gemaakt, en hoekan ik eprcies afstellen of ?? want ken echt bijna niets van maar ivm met de gichtjes 8gr is toch te zwaar niet gaat ie dan niet juist trager rijden
grtjs
 
ivm gelijkvormigheidsattest : gewoon de importeur even bellen en vragen voor een nieuw exemplaar.

Maar als hun het hele blok uit elkaar halen om de krukas enzo te vervangen lijkt me dat ze alles ook netjes in elkaar zetten en afstellen... ?
 
als je helemaal std rijdt dan is 8 wel het juiste gewicht rollentjes:p als je nog harder wilt gaan kun je als je met een std uitlaat rijdt dat resonatiebuisj dicht knijpen(dat piemeltj dat uitsteekt) of je laat last hem dicht had ik vroeger gedaan ik merkte het wel ook kwa geluid en als je je uitlaat std wilt houden maar toch sneller wilt gaan dan moet je een andere vario nemen power 1 ofzo
 
Back
Top