S SasjaT Well-Known Member 21 January 2009 #1 Onderaan het vlotterbakje is er een teutje, waar een buisje op moet, maar naar waar loopt dat buisje? of is het gwn een overloop, waar zon kort buisje op moet en dat naar nergens loopt? Alvast bedankt.
Onderaan het vlotterbakje is er een teutje, waar een buisje op moet, maar naar waar loopt dat buisje? of is het gwn een overloop, waar zon kort buisje op moet en dat naar nergens loopt? Alvast bedankt.
S SasjaT Well-Known Member 21 January 2009 #3 melf #50 said: niet op letten , is voor aftappen.. Click to expand... Oh, want alsk mn scooter start dan gaat het er hele tijd lekken
melf #50 said: niet op letten , is voor aftappen.. Click to expand... Oh, want alsk mn scooter start dan gaat het er hele tijd lekken
S SasjaT Well-Known Member 21 January 2009 #5 melf #50 said: dan is ie lek :* heb je wat los gehad ? Click to expand... Ik heb laatst me carburateur helemaal proper gemaakt, dus ik had m helemaal gedemonteerd.
melf #50 said: dan is ie lek :* heb je wat los gehad ? Click to expand... Ik heb laatst me carburateur helemaal proper gemaakt, dus ik had m helemaal gedemonteerd.
melf #50 Well-Known Member 21 January 2009 #6 mischien dat je vlotter vast zit , even vlotterbak er weer af en zorgen dat de vlotter niet vast zit.
mischien dat je vlotter vast zit , even vlotterbak er weer af en zorgen dat de vlotter niet vast zit.
C cars Well-Known Member 22 January 2009 #7 heay ik heb hetzelfde maar bij mij komt er ook benzine in mijn luchtfilter ook vaag