This is a mobile optimized page that loads fast, if you want to load the real page, click this text.

vraagje 70cc

zip_2t

Member
ik snap het niet
ik heb een sproeier 68 in men 70cc zip maar als hij koud is stotert hij en houd die in hoe kan dat?
 
Hoeveel topics kan iemand aanmaken op een dag?
Deze vraag kan je makkelijk in je andere topic stellen over je carburateur begrenzing.
Even snel wat research doen hier op het forum of Google zou ook geen kwaad kunnen.
 
Hoeveel topics kan iemand aanmaken op een dag?
Deze vraag kan je makkelijk in je andere topic stellen over je carburateur begrenzing.
Even snel wat research doen hier op het forum of Google zou ook geen kwaad kunnen.
ja klopt maar ik vind niet gelijk het andwoord ofs dus weet jij het mss?
 
Wauw dit is net als mijn werk in de ICT, mensen komen je halen voor elke drol omdat ze geen seconden willen steken in het zelf uitzoeken ervan.
 
ben ik weer
dus zit nu sproeier 70 in zat 68 maar hij stotert bij optrek en bij 40-45 nog wie kan me aub helpen
 
Als de bougie een goede kleur heeft is het wel prima. Is dat stotteren trouwens alleen maar als hij koud is? Want het is niet heel raar dat hij koud niet perfect rijdt
 
tis als gefixt gansaald clipje op 2de gezet stond op 4de en sproeier 78 gaat perfect bougie mooi bruin airsal70