Vraag voor mensen met project scoots

ModKid

1000+ post
Gezien de toename van rollerbanken, en de kenteken registratie in 2005, wat doen de mensen met project scoots tegenwoordig? of wat was je idee met je project scoot?

Rijden jullie uitsluiten op industrieterreinen? en anders waar?
Hebben jullie je scoot verzekerd?

Ik wil namelijk zeer graag een project scoot erbij hebben, maar der is nix aan als je der niet op kan rijden, mijn alternatief was een dorpje hierzo genaamd heerjansdam wat rustig is en nog nooit rollerbank geweest, maar de nieuwe buurtagent vond het nodig om met rollerbanken te komen.

Kom maar op met de replies.

Advertisement - register to remove this

Nou ja ik heb een tomos voor dagelijks
en 2 zipjes een voor de verkoop en een project
maar die zip die ik verkoop was verzekerd dus ga ik toch maar even op mijn project over zetten heb ik toch nog minder boete ( als ik gepakt word)

mjah, ik "Was" !! "was" verslaafd aan scooter rijden toen ik nog opgevoerd reed, ik reed vaak rond de 75km per dag. dus als ik een project scooter heb wil ik toch zeker wel een uurtje zoet zijn per dag, maar dan rijd ik smiddags wel een kwartiertje, en savonds nog ff zowiezo een licht erop, en schakelaar erop houden. mocht ik door een wout op moto mee genomen te willen worden ( hij heeft dan niet certi die houd ik lekker, zeg gewoon dat ik geen heb ), en zet me licht uit en laat hem uit rollen een zijstraatje in, en peer hem rustig.

Veel rijden zit er niet in. Ik heb er nu een soort gewoonte van gemaakt om minimaal elke maand ff een rondje te toeren. Dat komt neer op 10 tot 20 minuten knallen en eventueel wat bekenden laten rijden.
Dit op een industrieterrein, of ff door het dorp :X
Hij is niet verzekerd, ga ik ook niet doen. Als ik op straat iemand aanrijd weet ik dat ik dus niet verzekerd ben enz. Maar ik neem ook niet echt risico's vind ik zelf, qua gek rijgedrag dan.

Even voor de duidelijkheid. Het is altijd het beste om je scooter gewoon te verzekeren. Als je scooter niet verzekerd blijkt te zijn bij een ongeluk ben je per definitie de lul.
Bij een verzekerde scooter hoeft dit niet zo te zijn.

Mijn scooter is niet verzekerd, maar hij staat ook al anderhalf jaar stil. :)

Ik rij gewoon onverzekerd en voornamelijk achteraf, maar als hij in de garage staat en ik moet ergens heen wat verder weg is dan komt de verleiding er en dan rijd ik er gewoon mee.

Ik rij onverzekerd, als ik wil cruisen dan zet ik hem bij mijn oom neer en daar kan ik gewoon door de polder cruisen, bijna geen ander verkeer, dus moeilijk een ongeluk te krijgen;).

Mijne is ook verzekerd, het probleem is alleen dat hier te veel politie is en al hoort er 1tje mijn scooter gaan ze er al gelijk op af, laatst was ik gepakt toen ik em neerzette bij m'n werk, kwam 1 min later naar buiten en toen stonden er van die mountain bike politie agenten bij, ze hoorden me rijden en ze wilden de scoot innemen voor controle. :|

Back