Vraag voor Melf#50 over vivacity uitlaat

NijenhuisHeino

Well-Known Member
Ik zit hier net een uurtje op de forums te surfen.. en mijn vraag over de varioplaat is al beantwoord. dank daarvoor.

Melf#50 ik wou je eigenlijk pm'en maar dat lukt op een of andere manier niet. Ik zie dat je handtekening de site van Dijkman is. Je posts zijn inhoudelijk ook erg sterk en de hoeveelheid ook,, zo dat zijn wel weer genoeg veren in je reet 9||6

nadat ik die varioplaat eruit heb gehaald zal mijn uitlaat van mijn Vivacity Sportline bj. 2006 aan vervanging toe zijn, hij begint nu wel erg hard af te bladderen van de roest. Ik zie dat je adviseerd om een standaard uitlaat te kopen of iets wat daar op lijkt. Nu heb ik geen zin om 43uur bij jullie in de winkel te gaan staan voor iets wat ik je zo ook kan vragen.
Ik heb deze uitlaat bij Dijkman op de site zien staan:
http://www.josdijkman.nl/shop/index.php?act=viewProd&productId=6123

op marktplaats kom ik op dit uit:
http://www.marktplaats.nl/index.php...51015002-stage-6-uitlaat-vivacity.html?xref=1

nu is het natuurlijk wel de bedoeling dat dat dingetje van mij een beetje doorrijd. Maakt me niet uit hoe hij eruit ziet, ik zit immers toch al op een VivaCity. Ik gebruik hem alleen om naar Cafetaria Zwakenberg te crossen vanuit Heino. Je kunt me natuurlijk ook een keer op vrijdag aanspreken als ik aan het patat bakken ben.

met vriendelijk groet
 
Advertisement - register to remove this

Ik heb dezelfde uitlaat op mijn vivacity,
Ik rijd er 70-75 mee op mijn vaders autoteller (ford s-max 2.5),
Wel met een power1 vario maar dan nog,

Dus je moet zeker harder kunnen dan 62 -.-
En ik heb daarnaast een 68 sproeier erin zitten, (en dat grote stuk achter je luchtfilter eraf gehaalt8P
Je ziet bij mij nu alleen een klein filtertje zitten op mijn carburateur:p
 
Ik heb dezelfde uitlaat op mijn vivacity,
Ik rijd er 70-75 mee op mijn vaders autoteller (ford s-max 2.5),
Wel met een power1 vario maar dan nog,

Dus je moet zeker harder kunnen dan 62 -.-
En ik heb daarnaast een 68 sproeier erin zitten, (en dat grote stuk achter je luchtfilter eraf gehaalt8P
Je ziet bij mij nu alleen een klein filtertje zitten op mijn carburateur:p

geprobeerd dat stuk eraf te halen.. alleen bij vol gas lijkt hij te verzuipen
 
Back
Top