Uitlaat voor Slider, En vraag over geratel..

Suzukitjuh S

JDR-TuningStyle
Ik heb nu een slider onbegrenst je kent het wel.
nu wil ik er een andere uitlaat onder zetten. welke zal het leuk doen op men slider? (mina verticaal)
Hier bij de scooterwinkel hebben ze een technigas chrome en een polini for race uitlaat liggen. Is dit wat? Of kank beter een yasuni R ofzo bestellen?
het probleem:

als ik rond de 50 km of harder gaat rijden dan hoor je een geratel van het carter van af. Ik heb hem op de standaart gezet en geluisterd waar het van daan kwam, het komt van men vario kant af, ik heb nu alles een paar keer uit elkaar gehaald in elkaar zetten. Niks werkt er. Heb ook al een andere V-snaar geprobeert maar dat helpt niks alleen minder trekkracht. Rollen zijn ook niet op, Startmotor zit goed vast. Ik hoor het wel.

Greets
 
Advertisement - register to remove this

dan niet. Zou het soms kunnen zijn dat men moer er niet ver genoeg op zit, dat lijkt wel zo. De moer zit gelijk aan de krukas terwijl de krukas tog een stukje er voor hoort te zitten? Ik zet het vast met een luchtsleutel.
 
het kan zijn dat je kickstartmechanisme nog in elkaar hapt als je scoot al draait. Probeer is of je het "kickstartrondsel" op je krukas ietjes verder naar achter kan plaatsen(misschien ringetje erachter weg), zonder dat je "mistrapt" met kicken
 
ok, er zit wel een pakking tussen.
Het geratel is overgens gekomen sinds dat hij ontgrenst is.
Ik heb het ook eens geprobeert met dat ringetje wat misterBB2 zei maar dan doet ie het ook maar trekt ie zachter.
Over de For race uitlaat, de winkel zegt dat hij hem tegen een speciale prijs kan leveren. Moet het eerst zien maar dit is dus wel een goede uitlaat?
 
Ik heb ook eens zo'n geratel gehad bij men Booster.
Het kwam doordat de pakking binnenin beetje gescheurd was en naar binnen plooide en zo over de koelvin v/d vario klepperde.

Maakte ook precies een metaalgeluid:)

...
 
nja de winkel zegt dat hij een ander bedrijf kent die over de kop is gegaan en een party van die uitlaten had liggen. Morgn ga ik bij de winkel langs om te vragen of ze nou al meer weten. Maar is de for race sneller als een r, het gaat meer om trekkracht.

Over de pakking, hij is wel een stukje geplooidt bij mij, ik zal morgen eens een andere pakking proberen.
 
Back
Top