vraag over koelslang

hallo allemaal,
ik wil dus een piaggio zip met een 150cc lc blok kopen, maar heb ik zelf amper ervaring met watergekoelde blokken. ik wil dus een lc zip kopen maar de verkoper stuurt mij een foto van dat de koelslang een klein scheurtje heeft en dus lekt (afbeelding). dus mijn vraag is wat doet dit slangetje precies want de kvs slang is toch de grote blauwe en is het moeilijk te vervangen of kan ik gewoon een klein stukje van de slang wegsnijden en dan er opnieuw op doen en nog ontluchten

alvast bedankt voor de reacties!
 

Attachments

  • mp-yams-3a1102608b574c8cb64d4ee510c0b2fe-image.jpg
    mp-yams-3a1102608b574c8cb64d4ee510c0b2fe-image.jpg
    118.9 KB · Views: 17
Advertisement - register to remove this

Dat kleine slangetje kun je gewoon inkorten of vervangen voor stuk benzine slang. Je kan ook beide aansluitingen dichtmaken maar om te ontluchten is het slangetje erop wel handig.
 
Rare actie van de verkoper, slangetje kan die zelf toch ook even in korten, niet veel meer werk als er een foto van knippen, ik zou in ieder geval bedacht zijn dat er meer achter kan zitten waarom die lekt.
 
Zoals al gezegd, waarom zou je er dan een foto van maken? Dan repareer je dat toch gewoon even? Dat is zo inderdaad ongeveer net zo snel gedaan als een foto maken. Zit totaal geen logica in.

Slangetje ziet er eigenlijk ook nog veel te netjes uit om een scheurtje te hebben, als je het mij vraagt. Het zou natuurlijk altijd kunnen, daar niet van.

Nee, de aansluiting zal wel lekken, daarom verkopen ze hem ook.
Die dol gedraaide schroef is ook wel een mooie touch trouwens, laat ook meteen een beetje zien hoe er aan gewerkt is.
 
Zoals al gezegd, waarom zou je er dan een foto van maken? Dan repareer je dat toch gewoon even? Dat is zo inderdaad ongeveer net zo snel gedaan als een foto maken. Zit totaal geen logica in.

Slangetje ziet er eigenlijk ook nog veel te netjes uit om een scheurtje te hebben, als je het mij vraagt. Het zou natuurlijk altijd kunnen, daar niet van.

Nee, de aansluiting zal wel lekken, daarom verkopen ze hem ook.
Die dol gedraaide schroef is ook wel een mooie touch trouwens, laat ook meteen een beetje zien hoe er aan gewerkt is.
ik had toen nog niet een zip daarom vroeg ik het want wou deze gaan halen
 
Back
Top