Hey, bedankt voor de uitleg
even de foto's verduidelijken
A = slangetje 1 ( = vacuum denk ik)
C = slangetje 3 ( = aanvoer benzine denk ik)
Kan het zijn dat het vacuum op A de bezine eventueel de carburator binnentrekt via C?
Ik denk dat het probleem is dat de cilinder te veel benzine krijgt. Vorige keer stond er een plasje benzine op de piston toen ik het spuitstuk er afhaalde. Bij een van mijn vorige testen kwam er ook benzine uit een overloop gelopen.
Gisteren heb ik even stukje B afgeplakt met een stukje tape en ik kon de brommer een 3 tal seconden doen draaien. Ik vermoed dat hij draaide met de benzine die in de cilinder/carbu nog zat , maar dat hij stilviel omdat er geen brandstof aangezogen werd door het vacuum dat ik afplakte.
In de andere pogingen die ik gisteren ondernam kon ik hem telkens enkele seconden (2à3) doen draaien wanneer ik starte met een lege cilinder (gedemarreerd zonder bougie). Maar het lijkt dat hij verzuipt zodra de carburator zijn werk doet.
Ik had de carburator gereinigd maar niet goed genoeg gekeken hoe de vlotter hing dus nu weet ik niet zeker hoe die moet hangen en of die niet omgekeerd hangt (tja, dom, ik weet het). De carburator loopt ook niet over doordat er een vacuum pomp in zit.
Als ik de carburator loskoppel zat er zeker benzine in, dat is het probleem niet.
Ik vermoed dat het probleem zit in
-leidingen verkeerd aangesloten
-vlotter omgekeerd gemonteerd
-vlotter laat te veel benzine binnen en moet scherper afgesteld worden