voordelen van 25mm dell vergeleken met 21 mm dell

killin ark

HolyGangTuning
ik wil graag ff de voordelen en nadelen weten van een 25 mm dellorto vergeleken met de 21 mm dellorto. en zou je je standaard spruitstuk kunnen vergroten zodat er een 25 mm in past..
mzzl ruben

Advertisement - register to remove this

Moeilijker af te stellen als een 21mm, duidelijk jah ;)

En hij past niet in een std spruitstuk nee ;)

Maar goed, er zit toch een uitdaging in, ik bedoel, je kan toch leren afstellen met die 25 ;)

hij presteerd wel beter, das zeker, al hoewel de meningen daarover misschien ook wel weer verdeeld zijn :? ;)

:|

Natuurlijk presteert een scooter niet altijd beter met een 25mm, dat ligt natuurlijk aan de setup.
En als ik jouw setup bekijk, dan heb ik mijn twijfels of het echt betere prestaties geeft als een 21mm. Het zuipt i.i.g. wel veel meer, die garantie heb je...
Spruitstuk aanpassen is mogelijk maar ik adviseer je gewoon een groter spruitstuk te kopen, scheelt een hoop ellende met lekkage/ losraken van de carb.

Tot slot is mijn ervaring dat een PHBL 25 makkelijker is af te stellen dan een PHBG 21...
Maar ook dat verhaal gaat niet altijd op, ligt eraan met wat voor sproeier/naaldbezetting de carbs worden geleverd.

Oh ik check net zijn setup :rolleyes:
''rooie top 70 cc, deltaclutch, malossi vario, bando v-snaar, 21mm delorto, bidalot c16''

Besteed het geld aan een tune-beurt oid, heb je veel meer aan. 25do vind ik op deze setup echt overdreven..

ben het cker eens met bart nrg, vooral bij beta dan moet je stukken weg slijpen, ik heb bij sa weeheind iemand gezien die zijn 25 in een std spruitstuk hah je moet hem dan met een fuhn verwarmen

hmm maar me scooter doet et net pas 2 dagen en iemand wou mijn 21 ruilen tegen zijn 25.. maar denk dat het niet doorgaat in iedergeval nu nog niet want ik heb nu nog geen zin om een stuk frame weg te slijpen.. en me setup is evo70, 21mm, hpi,c16,multi,delta,ventil

Back