This is a mobile optimized page that loads fast, if you want to load the real page, click this text.

Voor naar grieken land wil *beware*

-recon-

Headshot!
Sinds gisteren is het GAMEN ( spelletjes spelen op de pc ) verboden geworden, en er staat zelfs een celstraf op !

Een enorme blunder !

Maar wat als je strax op je mobiel ff loopt te snaken
Word je dan ook in de cel gegooid ?

Lees meer hier

http://news.zdnet.co.uk/story/0,,t269-s2121692,00.html

Dus laat je telefoon liggen op het strand voor je het weet pakken ze je op net als je je highscore aan het verbeteren bent |(

djeez.... toen ik in griekenland was herinner ik me idd nog dat die hele internet cafe's volzaten met gamers... maar dit is wel een beetje té erg :s

Wel terecht dat mensen hier hun tijd niet meer mee mogen verdoen

Geintje natuurlijk, iedereen moet zelf weten wat hij/zij doet...

Dit kan toch niet waar zijn, waar slaat dit nou weer op is het bericht niet nep? :|

Greetzz DAW

ik kan me echt niet voorstellen dat dit geen nep verhaal is

ik heb er iig nix over in de krant gelezen maar dit was echt voorpagina nieuws geweest!

Originally posted by jorick
ik kan me echt niet voorstellen dat dit geen nep verhaal is

ik heb er iig nix over in de krant gelezen maar dit was echt voorpagina nieuws geweest!

zeker omdat bijna alle mobieltjes tegenwoordig voorzien zijn van games

euhm... het is ietsje anders... er mogen geen spelletjes gespeeld worden IN HET OPENBAAR. Das dus al een groot verschil, en dat hebben ze gedaan om het gokken in internetcafe's enzo tegen te gaan... maar of het gaat helpen? denk het niet

Law Number 3037, enacted at the end of July, explicitly forbids electronic games with 'electronic mechanisms and software' from PUBLIC AND PRIVATE PLACES, and people have already been fined tens of thousands of euros for playing or owning games.

zoals dit......

guess again

op fok.nl staat het ook

Op mobiele telefoontjes was een geintje van me, lijkt dat dat niet zo is ?

Maar het is ECHT zo

Er is een nieuw land kampioen in bekrompenheid! GRIEKENLAND!
zelfs de spelletjes met windows geleverd zijn illegaal... >> Wat gaat allmighty bill "poorten" hier van zeggen?
Moet ie WEEEER zijn windows aanpassen pffff en dat was al zo goed