Deadrox DeAdRoX 11 April 2010 #1 ik zit met het volgende probleem als ik mijn sprinter start dan komt er sosm een vonk van het frame zou dit kunnen liggen aan mijn massa kabel ik heb een koperen draag verbonden met mijn frame dat moet normaal toch genoeg zijn GR
ik zit met het volgende probleem als ik mijn sprinter start dan komt er sosm een vonk van het frame zou dit kunnen liggen aan mijn massa kabel ik heb een koperen draag verbonden met mijn frame dat moet normaal toch genoeg zijn GR
S smonjirez Well-Known Member 11 April 2010 #2 een vonk tusen het frame en wat??? Koperen draad lijkt me genoeg, weet alleen niet hoe dik die zou meoten zijn. Upvote 0 Downvote
een vonk tusen het frame en wat??? Koperen draad lijkt me genoeg, weet alleen niet hoe dik die zou meoten zijn.
Lodewijk ok 11 April 2010 #3 Je massakabel moet wel gewoon een omhulsel hebben he, geen open draad.. Upvote 0 Downvote
Deadrox DeAdRoX 12 April 2010 #4 probleem opgelost massakabel zat er niet goed op lol bedankt voor de reacties gr Upvote 0 Downvote
spNk Livin' Loud 12 April 2010 #5 Lodewijk said: Je massakabel moet wel gewoon een omhulsel hebben he, geen open draad.. Click to expand... Mwa dat maakt niks uit eigenlijk. Upvote 0 Downvote
Lodewijk said: Je massakabel moet wel gewoon een omhulsel hebben he, geen open draad.. Click to expand... Mwa dat maakt niks uit eigenlijk.
Lodewijk ok 12 April 2010 #6 Geen verstand van electronica verder, maar mijn logisch verstand zegt dat als je er toch een nieuw kabeltje opdoet.. zal aan mij liggen Last edited: 12 April 2010 Upvote 0 Downvote
Geen verstand van electronica verder, maar mijn logisch verstand zegt dat als je er toch een nieuw kabeltje opdoet.. zal aan mij liggen
S smonjirez Well-Known Member 12 April 2010 #7 op zich, zolang dat ding geen kortsluiting met de rest van de kabelboom maakt (waar ik niet vanuit ga, dat is allemaal geisoleerd), maakt het geen ruk uit Anders zou je ook je blok moeten isoleren XD, gaat zo moeiljk. Upvote 0 Downvote
op zich, zolang dat ding geen kortsluiting met de rest van de kabelboom maakt (waar ik niet vanuit ga, dat is allemaal geisoleerd), maakt het geen ruk uit Anders zou je ook je blok moeten isoleren XD, gaat zo moeiljk.