blueneonlight said:Maakt de bougie kabel wel goed contact met de bobine en de bougie dop? en heb je al meerdere bougies geprobeerd? Je moet gewoon het puntje van de bougie tegen het carter aan houden en dan kicken.
Cipher said:CDI hoeft niet aan frame, bobine wel.
Een standaard ontstekingsspoel geeft, als je even goed trapt, ongeveer 30V wisselspanning. De ontstekingsspoel zelf, van een orginele ontsteking, moet een weerstand van rond de 200 Ohm hebben.
Ik denk niet dat de specificaties voor een rotor hier ver vanaf liggen.
Project RR2 said:je bobine/cdi aan je blok hangen vindt ik persoonlijk egt überdom :L je blok trilt en schokt als een gek en dan ga jij iets gevoeligs als een bobine daaraan bevestigen...mayb is je CDI weer kapot...
wie is hier dan dom? bter regel je een foto van de echte situatie en niet zoals op de foto, want als t normaal niet op je blok zit wrom ga je daar speciaal een massadraad voor leggen dan...?zonder uitlaat start ie zowiezo moeilijker dus om zonder uitlaat te testen met die bobine op die manier is ook nix...Sfera LC said:beter zeg je niks!!:|
pff waarom kunnen mensen niet gewoon ontopic blijven? ik heb het voor de duidelijkheid zo geplaatst om te kijken of het werkt. als je een beetje nadenkt zou zo niet eens de uitlaat passen dus denk gewoon eerst na voor dat je stom begint te bléren!! :L
D.J said:Vergeet niet, dat het ook aan je ROTOR (Ronddraaiende ding voor n44bs) kan liggen heh... Aangezien bij Sfera LC er maar zeer weinig voltage uit z'n stator komt...