Dat schema wat je hebt bijgevoegd is dus niet van jouw brommer.
Op de foto zie ik links een rode draad, deze komt rechtstreeks van de accu.
De rechter draad van dit paartje is volgens mij een oranje draad, dit is dus, bij jouw brommer, de geschakelde plus.
Zoals je nu meet, meet je inderdaad zoals
@trabiarie reeds opmerkte via de verbruikers maar dit zegt niks over het juist functioneren van je contactslot.
Wil je spanning meten op de rode en oranje draad, moet je het contactslot opnieuw in elkaar zetten en de ene draad van het lampje aansluiten op de min-pool accu en de andere draad van het lampje op het punt waar je op wilt meten.
Dus op de oranje draad moet je dan geen spanning meten met het contactslot op uit en wel spanning meten met het contactslot op aan.
By the way, op de basis van het contactslot waar je op de foto op meet, zie ik geen groene en geen blauw-witte draad.
Wel zie ik een zwart/rode en een zwart witte draad.
De zwart/rode komt waarschijnlijk van de ontsteekspoel op de stator en deze ontsteekspanning wordt via de zwart/witte dan doorgeschakeld naar je cdi.
Net zoals dit gebeurd bij sommige Peugeot brommers .