This is a mobile optimized page that loads fast, if you want to load the real page, click this text.

Vlammende PUCH :P

kawaracer

LBT member
check deze puch 8)

zeer mooi gemaakt, perfect afgewerkt,

check die achterbrug

Ik denk dat er geen uitlaatjes opzitten omdat het dan iets te groot wordt, en er dan niet meer uitziet

:W

OMG, ben benieuwd of het ook echt werkt, dus van zijn plaats komt. Ondanks het gewicht van al die blokken moet hij toch best meters kunnen maken

Dis dus 2takt kearel, mjah volgensmij MOET het niet bij 2takt, kan zo wel maar zal wel geen vermogen hebben week niet cker hoor...

zal wel moeilijk af te stellen zijn, om die 5 cilinders gelijk te laten lopen... want dat zal wel de bedoeling zijn neem ik aan. anders werkt t ook nie... maar toch mooi gedaan

mzzl robert

Volgens mij kan je met dit ding dus echt niet rijden......Het blok ligt veels te laag bij de grond volgens mij.

Mocht je er wel mee kunnen rijden..........5Keer 6 pk ofzo= 30 pk op een puch8P

Maarja het ziet er iig zwaar kick uit

op de karts heb je ook 60cc mini motoren met klein uitlaatjes.. zijn beetje vierkant en misschien 15 cm lang.. dus hoeft niet persee.. en die zijn ook 2slag

IK vlam dat gare barrel met me poeg wel

tis tog puur een showpuch dit , zonder expansie presteert et gewoon voor geen kut , maargoed het is niet bedoelt om mee te rijden i guess