puch maxi in de SOBW

op zich is de uitspraak wel logisch... maar ik zat te denken..

die gozer die erachter zat had PRECIES tzelfde gedaan toen ie 13 was... waarvoor zou da jongetje het dan niet mogen??? als het toch alleen maar ervaring is... ik zou hem in principe gewoon mee laten rijden... laat hem gewoon zn eigen gang gaan... mits hij anderen niet in gevaar brengt en goed oplet

MasL
 
DAT ZEGT DE RECHTER JA...

maar waarom laten ze hem dan niet eerst 2 races mee proberen, testen... naar aanleiding van die beelden, kunnen ze dan zeggen of het verantwoord is of niet... t lijkt mij dat er te weinig actie ondernomen wordt... ik weet zeker dat ik hem kan laten racen samen met SOBW klasse
 
geloof me, het was al onverantwoord om hem alleen die paar rondjes te laten doen op het midland circuit...laat staan samen met de sportklasse..
 
naja... ik wil alleen maar zeggen... misshien heeft dat jochie wel superveel talent en wordt ie nu zomaar aan de kant gezet... maar ja....
 
Originally posted by HondaCr
naja... ik wil alleen maar zeggen... misshien heeft dat jochie wel superveel talent en wordt ie nu zomaar aan de kant gezet... maar ja....

dan moet ie gewoon even wachten of pocketbike gaan rijden ofzo..
maar ik heb hem zien rijden tijdens de opnames.. leek me niet het supertalent..
 
precies, en die gast is dus WEL een echte rechter. ALs rechter word je namelijk benoemd, en dat is hij ook. De rechtzaken in het programma zijn ook wetsmatig.

Gastje vink wel cool, alleen zijn zoveel klasses, waarom wil ie dan in scooterklasse met ze puch. Als ie er zoveel geld en tijd in wilt steken waarom bouwt ie dan niet een zip op:S
 
Originally posted by Razma
dan moet ie gewoon even wachten of pocketbike gaan rijden ofzo..
maar ik heb hem zien rijden tijdens de opnames.. leek me niet het supertalent..
Idd , hij zou veelbeter een 2-3 jaartjes kunnen racen met een minibike. Dat gaat allemaal net wat minder hard en dan kan hij ook tegen zijn leeftijdgenoten rijden...
 
Originally posted by Buubdaman
precies, en die gast is dus WEL een echte rechter. ALs rechter word je namelijk benoemd, en dat is hij ook. De rechtzaken in het programma zijn ook wetsmatig.

Gastje vink wel cool, alleen zijn zoveel klasses, waarom wil ie dan in scooterklasse met ze puch. Als ie er zoveel geld en tijd in wilt steken waarom bouwt ie dan niet een zip op:S

Hij wilde ermee in de sportklasse (schakeldingen) rijden. Gastje was gewoon voor zo'n Pech al te klein, onverantwoord dus...
 
Back
Top