[Gestolen]Puch Typhoon

Originally posted by w-m
- Woonplaats gestolen: Deventer
- Scooter: Puch Typhoon
- Bouwjaar: 1994
- Framenummer: 0077753
- Kenmerken: Zwart/Wit. Zwarte achterkap, witte voorkap met zwarte BCD Hallogeen lamp unit, groene ccfl onder scooter, knightriderlampje in achterlicht, buzetti zijstandaard, standaard ixil uitlaat, horloge rechts van dashboard gemonteerd (niet op foto's te zien)
- Opmerkingen: Voorkap is (in tegenstelling tot foto's) WIT.


Gekopierd van scooter-freaks.nl :)
 
Originally posted by slidervsstunt
Die scoot zag ik volgens mij vanavond over winkelcentrum de flora rijden dr zat alleen witte voorkap op... ook zo`n zelfde koplamp en een Nrx... ik weet niet zeker of het deze was...... er zat verder ook geen verzekeringsplaatje op....

en uit welk deel van deventer kom je (misschien ken ik je ;))

Als het wat is laat het me ff weten...
Greetz Marco

P.s er ree een lange jongen op met blond haar

[edit] die onderkuip was gewoon zwart

Ja zo zag ik em dus ook rijden.
Heb em 2x s avonds zien rijden...

Heb nog nooit iemand in Deventer gezien die OOK witte voorkap had en zwarte bcd unit erin.

Maarjah ik zie wel hoe t uit draait.
Moet er eerst even zeker achterkomen dat het degene is die ik verdenk en of de scoot daar ook thuis staat voordat ik er politie op afstuur.

(Ga er toch maar niet zelf op af, heb uit ''bronnen'' gehoord dat hij nog best wel wat leipe kamaraden kan hebben.)

/edit:
Ik woon in Colmschate.
 
Nog iets.

STEL, hij heeft em, maar niet bij em thuis (hij woont aan n groot bos waar hij em waarschijnlijk in heeft ''verstopt'')nemen de wouten dan ook de moeite om daar te kijken ?

Hij heeft ook m'n slot gemolt en waarschijnlijk m'n helm al verpatst, krijg ik daar nog geld voor terug als ik het via wouten afhandel ?
 
nee daar krijg je geen geld voor......
Enne als ik jou was en je ziet die scooter rijden.... zal ik die gozer er gewoon afslaan (mag ik dat ook doen :p) op dat moment zal het me dan nix uitmaken wie of wat het is.....


P.s ik woom op 5hoek en sta s`avonds altijd op Flora....

[edit] nee de wouten nemen ook geen moeite om er te kijken... wouden ze voor mij ook niet doen :X ik moest er zelf heen gaan en als ik zeker wist dat ie er stond ..... dan moest ik aanbellen:|
en als dat niet zou werken dan moest ik maar de politie bellen...
Zeg maar waar die woont ga ik wel eens kijken daar....
 
probeer het eerst eens bij de politie aan te geven. Doen ze nix kun je altijd zelf nog aktie ondernemen. JE zult toch wel genoeg vrienden hebben om dit op te lossen of niet? En zo te horen willen zelfs lui van het forum je helpen ;)
 
wat boeien die kameraden van die dude nou?

Hij heeft verdomme jouw scooter, dan is het toch geen tijd om mieterig te doen, omdat die kerel eventueel wel een paar vriende kan hebben?

Sorry maar als mij scootewr gejat was en ik had ook maar enig idee waar als hij kon zijn dan ging ik duzz echt wel ff een kijkje nemen. Voor je t weet is hij overgespoten.

Ik heb t zelfde gehad met me mountainbike, toen ik 12 was gejat door zo'n crimi hasan familie. Ik met me pa aan de deur, verhaal vertellen ensow. Die moeder helemaal boos op de zoon dik schelden ensow. Ze werkte zelfs erg goed mee en deed net alsof ze helemaal van nix weet. Maar ik vond dat ze te goed mee werkte, duzz weet wel zeker dat ze er ook wel meer van wist.

Mjah ik zou toch gaan kijken hoor!
 
Originally posted by slidervsstunt
...

[edit] nee de wouten nemen ook geen moeite om er te kijken... wouden ze voor mij ook niet doen :X ik moest er zelf heen gaan en als ik zeker wist dat ie er stond ..... dan moest ik aanbellen:|
en als dat niet zou werken dan moest ik maar de politie bellen...
Zeg maar waar die woont ga ik wel eens kijken daar....

Wie had je scooter gejat en wat had jij er toen aan gedaan ?
 
beter ga je hem snel halen want voor je het weet is ie doorverkocht, overgespoten of overgetikt.......sta je dan met je goede gedrag :(
 
je moet gvd die hele kankermegool verbouwen als je weet dat hij je scoot heeft gejat... neem iedereen mee die je kent en als ie de deur opendoet ga je gewoon naar binnen :D

het is een ander verhaal als hij de scoot van iemand anders heeft gekocht... evt zonder te weten dat ie geript is....

want als hij zelf dat ding heeft gejat is ie 1. erg dom dat ie er mee gaat rondrijden zoals ie eruit ziet of 2. iemand waarmee je geen ruzie wil.
 
Nee weet wie em heeft gejat, maar wil er eerst zeker van zijn of hij wel bij em thuis staat etc.
Dat is waarom ik nu nog afwacht.

Ben al naar wouten geweest, gevraagd wat ik het best kon doen.
Ze ''verbieden'' het me niet om zelf te gaan (inderdaad, wat kunnen ze er tegen doen) maar raden me toch aan om het via politie af te handelen ivm. bijkomend geweld etc.

Maarjah, heb al wel wat lui die voor me checken of hij bij em thuis staat, zo ja, is ie voor t weekend de lul.
 
Misschien begin deze week al ?
Weet wie het heeft gedaan, alleen niet waar hij em heeft.

Is de scooter plotseling ''onvindbaar'' zal hij dat zeker gaan voelen....
 
onmiddelijk op af gaan. en als hij echt je scooter heeft direct of politie bellen of zorgen dat hij hem meegeeft. ik denk dus eigenlijk eerst zorgen politie ter plekke. heb je aankoop bon of zo??
 
idd, politie bellen dat er rellen zijn op het desbetreffende adres en dan zelf er meteen naartoe gaan om voor die rellen te gaan zorgen!!!!

ik zou het wel weten, en voor die maten van hem hoeffie ook niet bang te zijn, die zien straks wat er met die gast gebeurt en denken er dan wel 2 keer over na ;) :W
 
Vanmiddag met politie gebabbelt.

Vertel het hele verhaal wel als ik em weer terug heb.
Vind t nu nog iets te ''risky'' als de 'dader' erachter komt ...

Ik houd jullie op de hoogte!
 
Back
Top