vl11 of vl13 membraan voor m'n typhoon?

Advertisement - register to remove this

#3
Type: VL11 Hyperreed.
(4 kleps)
Past op: Gilera Runner, Stalker, Ice, Zip, Puch Typhoon, NRG, NTT, MC2, MC3, Zip, Vespa Sfera, Quartz, ET2, Liberty.


27-9490C Membraan Malossi

Type: VL13 Hyperreed.
MHR Team.
2 kleps!
Haal 100% rendement uit je cilinder en carburateur! Monteer bij een raceconfiguratie altijd dit race membraan.
Past op: Gilera Runner, Stalker, Ice, Zip, Puch Typhoon, NRG, NTT, MC2, MC3, Zip, Vespa Sfera, Quartz, ET2, Liberty.


welke zal ik eens nemen?:rolleyes:

voorlopige setup van dat ding:
gilardoni 70 getuned,mhr uitlaat,21mm carb,kortspruitstuk,overrangetransmissie enz enz

edit:vrij spoedig zal de gilardoni vervangen worden door een mhr team.gilardoni is een tussenstapje zeg maar:)
 

Gmuze

Gabriel is de naam
#5
Dat is dan met carbon kleppjes en alleen als je een erg grote carb hebt.
Verder heb ik zelf voor vl 13 gekozen. Weet ook eigenlijk niet waarom. Leek mij dat nieuwere onderdelen het beter deden op hoog toerige setups, waarvoor ze zijn gemaakt. Best simpele ged88 gang, maar d8 toen ik het kocht niet echt bij na.
Volgens mij is het verschil verder denk ik erg klein.
 

Sjoerd

Active Member
#6
Heb zelf ook voor Vl14 gekozen (de Mina versie) maar idd Valentino had met std membraan 1 pk meer, dus testen is het beste lijkt. Voordeel van Vl14 vind ik wel dat je een klein doorlaat gaatje hebt, dus dat je zelf een beetje aan de doorgang vorm kan geven. (pasmaken enzo)
 
#7
Heeft een VL12 dan geen zgn. stuffer?

Wij hebben ook VL13... Waarom? Geen idee... Keus voor Malossi was duidelijk [i.c.m. Malossi spruitstuk], VL13 omdat het toch hopelijk het beste is wat Malossi heeft op een high-rpm-setup... Testen is uiteindelijk de beste manier...
 
Advertisement - register to remove this
Top