Vivacity snor opvoeren

Status
Not open for further replies.

Sh4d0W

Well-Known Member
Ik heb een vivacity sportline die maar 30 rijd en wil em een beetje opfokken. K wilde koppelingsring eruit halen maar die bleek er al uit te zijn.

Ik heb een (Tecnigas Uitlaat Basic) besteld maar kan iemand mij vertellen hoe hard die peugeot dan gaat lopen als ik die eronder zet IPV de standaard uitvoering. ?

en ja het is een snor :)
 
Advertisement - register to remove this

nu nog.. want dit hoort bij beginnersforum...

en ook bij deze topic..
Voer geen snor op... koop een bromscooter, haal certificaat en een helm...
 
nou niet echt hard, een aars hier in het dorp rijd ook @ snor met yamashi pijp eronder, en die komt altijd blij vertellen dat ie "wel" 65 rijd :| zal wel teller zijn, dus verwacht er weinig van.
btw 65 is nog gevaarlijk zonder helm.
 
haha als ik die eronder zet zat ik te denken aan 40 a 45 ben ik al blij mee. (moeder moet er ook op naar werk) en als ik dan een speedfight2 ofzo had gepakt dan lag ze zo achterover :p . Maar ik wil niet z'n k*thelm :(
 
Originally posted by Sh4d0W
haha als ik die eronder zet zat ik te denken aan 40 a 45 ben ik al blij mee. (moeder moet er ook op naar werk) en als ik dan een speedfight2 ofzo had gepakt dan lag ze zo achterover :p . Maar ik wil niet z'n k*thelm :(

een helm kut?
sorry, maar ik heb een geboren anit-snor gevoel...

ook al rij je 'maar' 40.. het is nuttig...
 
Originally posted by Razma



sorry, maar ik heb een geboren anit-snor gevoel...


<offtopic> fijn hoor .....

<ontopic> die basic is een vervanginsuitlaat die je slechts miniem verschil zal geven.... (tov een onbegrensde standaard)
 
Originally posted by Sh4d0W
haha als ik die eronder zet zat ik te denken aan 40 a 45 ben ik al blij mee. (moeder moet er ook op naar werk) en als ik dan een speedfight2 ofzo had gepakt dan lag ze zo achterover :p . Maar ik wil niet z'n k*thelm :(

Achterover? Wat moet ik mij voorstellen bij jou moeder?

Verder; een helm is echt wel aan te raden als jij vaak rijdt; een ongeluk zit in een klein hoekje. EN, als je 50 rijdt ofzo en als die wind op je hassens is niet echt relaxed vind ik, totaal niet eigenlijk. Maarja het is natuurlijk wel stoer. En dat weegt wel goed tegen elkaar op :|
 
ik vind het stoerder met een helm dan zonder
een vette helm staat gewoon ook supervet... én stoer...

maar verder.. een peugeot snor is klote om sneller te laten lopen
algemeen bekend

en m'n moeder rijdt ook met een brom.. nooit achterover gegaan :)
ding liep 65 ofzo
 
Status
Not open for further replies.
Back
Top