This is a mobile optimized page that loads fast, if you want to load the real page, click this text.

vivacity naar 70cc krukas

2005viva

New Member
moet je voor een vivacity 50cc 2005 een nieuwe krukas kopen als ik een 70cc kit wil zetten. ben van plan een 70cc kit van DR te zetten maar dan moet ik ook al nieuwe uitlaat kopen en 19mm carbu + powerfilter want standaart pakt die volgens mijn onderzoek niet genoeg lucht en grotere carbu moet sws bij 70cc. kost me al veel geld dus ik zou die liefst met standaard krukas of lagers vervangen ofzo. andere manieren om geld te besparen zijn ook welkom. (ik ken niet super veel van scooters dus foutjes mogen zeker verbeterd worden)

Je bent bang om harder dan 60 te gaan maar wel wheelies oefenen? Succes zou ik zeggen. Maargoed.je moet als je er een 70cc op zet 1000000% zeker een andere sproeier en dat heeft dan weer geen flikker met sneller of langzamer op trekken te maken. Zou me eerst ff goed inlezen hier op het forum voor je een paar prijzige lessen gaat leren, die kan ik je ook wel leren namelijl

geen stress k kan wheelies op de fiets hahah. en k kan mr 60 hale momenteel niet alsof ik doodsbang ben ofzo kzeg gwn da het me niet veel uitmaakt dat ik niet veel topsnelheid krijg van iemand die dat als commentaar had.

Niet alleen dat, als je een paar duizend toeren maakt, gaat een zuiger 2x zo vaak op en neer. Als hij een paar duizend keer op en weer is geweest, is het echt wel ingesleten.

Paar keer warmlopen is idd wel een goed idee, zodat alles ook goed kan zetten.